Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 20:46 - Фифти-фифти или защо България никога няма да излезе от блатото
Автор: becksssss Категория: Забавление   
Прочетен: 35117 Коментари: 149 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           В предишния си постинг, озаглавен "Интервю за работа 2 (Г-ца По Принцип и лошият работодател)" споделих една малка част от богатия ми опит като работодател през годините. Който иска, може да си го припомни, преди да прочете този материал. Дори е задължително да си го припомни, защото в настоящия постинг искам да Ви наблегна именно на единия от коментарите там, направен от блогера alexs. Коментарът е под №10 и е нещо като реплика на казаното от мен в постинга, че, за да иска 1000 лева месечна заплата, работникът трябва да вкарва чрез своя труд във фирмата поне 3000 лева на месец, като това е минимумът, за да бъде икономически оправдано присъствието му на работа изобщо. Всеки с малко повече мозък в главата си от средностатистически идиот, би пресметнал, че това неписано правило в бизнеса си е напълно логично и обосновано. Дори не е необходимо да си дипломиран счетоводител, за да видиш, че това е така. Блогерът alexs, обаче, в своя коментар-реплика е написал следното:

10. alexs - Ами те по принцип българите не ра...
24.11 21:56 Ами те по принцип българите не работят по зле от западняците защо трябва да им са малки заплатите , ето защо към близо милион българи емигрираха да работят в чужбина .....Пзаи боже от български работодатели смятат се за робовладелци....

" За да получава един служител примерно 1000 лева заплата, както Вие желаете, той трябва да е изработил за фирмата поне 3000 лева, т.е. поне три пъти отгоре. И имайте предвид, че това е минимумът" Е че ти много искаш мисля че, фифти фифти е справедливо.

"Аз... аз мисля, че на днешно време... по принцип... една заплата от 1000 лева е напълно нормална." Правилно ти е казала...
Прави са хората да искат..... казано е ""ИСКАЙ И ЩЕ ТИ СЕ ДАДЕ""


           Такааа. Значи, като се абстрахираме от тоталната неграмотност на блогера alexs, според него излиза, че работодателят трябва да дели наравно с работника.

           Нека да направим една груба сметка.

           Според alexs, аз не съм прав да изисквам един служител да заработва месечно 3000 лева за мен, за да му давам 1000 лева заплата. Според блогера alexs, по-справедливо е работникът да изкарва 2000 лева, а аз да му давам 1000, т.е. половината или "фифти-фифти", както се е изразил той. Нека приемем, че заплатата на работника си е негова и неприкосновена, чиста и с отделно платени осигуровки - т.е.,1000 лева чиста пара месечно и никой не може да му я пипне. За мен, като работодател, също остават 1000, нали така? От тези 1000 лева, аз ще дам, примерно 200 за наем, 200 за материали, 200 за режийни разходи (ток, вода, телефон), ще платя осигуровки, хонорари на счетоводители и други подобни (примерно към 400 лева), защото на работника alexs му е през хуя за разходите на фирмата (все пак фирмата е моя, нали така?), и накрая, като дръпна чертата, какво остава за мен - едни 0 лева и 0 стотинки. И това е в най-добрия случай, защото има моменти, когато разходите са доста повече.
           Естествено, това са много груби сметки, но предполагам, схващате мисълта ми, нали?
           В крайна сметка какво излиза - че работникът alexs, който идва сутринта в 09:00 часа на работа и си тръгва по часовник точно в 18:00 часа, взима 1000 лева заплата, а аз, който съм му шеф, взимам един гол кур. И всичко това, за да може работникът alexs да бъде доволен от живота и да не мрънка.

           Така.

           С този постинг искам да се обърна към блогера alexs и към всички негови съмишленици, които, за жалост, никак не са малко.

           Слушай сега, дупце непоръбено! За да искаш да изкарваш повече пари от мен (или поне колкото мен), направи си една фирма, плащай като поп всичко, което трябва да плащаш (наеми, ток, телефони, вода, осигуровки, ДДС-та, корпоративни данъци, такси, таксички и други тегоби), заложи си задника и инвестирай две торби с пари в машини, оборудване и всичко, което се изисква по закон (т.е., все пари, които нямаш представа кога и как ще ти се върнат и дали изобщо ще ти се върнат), разправяй се с олигофрени и отворковци по интервюта за работа, плащай заплати (фифти-фифти) на хора, които по цял ден се чудят къде да се заврат, за да изпушат поредната си цигара, да изпият н-тото си кафе и да се скатаят от работа или, които да ти осерат важна поръчка, а ти да се червиш пред клиента, защото ти си шефът и всички тебе гледат, бачкай като откачен без почивен ден, по 16 часа на денонощие в продължение на месеци, открий си офис на фирмата в чужбина, наеми си и там служители, научи им езика, намери и пазари за продукцията си, трепери нощ и ден и тогава ми говори, че си равен с мен! Ясно ли ти е, дебил!? Кой си ти, бе, посерко, че ще деля с теб!? Кой си ти!? Ако не можеш да ми отговориш подобаващо на това, скрий се във вонящата си на хейт и отрова дупка и повече не ми се показвай!

            Та, след всичко казано дотук, все още ли имате колебания и въпроси защо България никога няма да се измъкне от тинята? Аз ще Ви кажа защо. Докато все още се мислите за равни с шефовете си и искате да делите с тях "фифти-фифти", вместо да си стегнете гъзовете и да започнете да работите така, както работи един американец, германец, австриец, французин, занзибарец, арабин, турчин, словенец и дори кот-дивоарец, така ще си останете, завинаги затънали в лайната на собственото си Величие и Неповторимост. Докато, вместо да бачкате здраво, продължавате да правите чужди сметки (защото в това сте явно най-добри), да си врете носовете в паниците на другите и да си мислите, че някой все ви е длъжен с нещо, само защото сте благоволили да работите в неговата фирма, така ще си умрете в бедност и нищета.

           Хайде сега, всички сиромахомили, бедняци и смърдящи на лайна философи, заповядайте около лагерния огън!



Гласувай:
36



1. mominasylza - още веднъж
25.11.2012 20:58
....забавно...
цитирай
2. tit - becksssss,
25.11.2012 21:01
с тъга констатирам, че напоследък освирепяваш...

цитирай
3. sestra - Езикът - остър, но
25.11.2012 21:12
думите правдиви. Поемащият повече отговорност има и много повече разходи, получава повече за своя труд от наемника. Страхувам се, че това вече не работи както всички останали схеми - човеците сме ненадеждни без възпитание, а то е много кът, много. И излиза парадоксално тежестта да пада върху свестните. После викат, че това било закон.
цитирай
4. becksssss - Току що изтрих един коментар на б...
25.11.2012 21:16
Току що изтрих един коментар на блогерката Никита. Не желая бивши модераторки да ми спамят из блога и оттук нататък ще ги трия.
цитирай
5. becksssss - Тит,
25.11.2012 21:18
tit написа:
с тъга констатирам, че напоследък освирепяваш...



с тъга констатирам, че напоследък всички сте се превърнали в човечета. Малки, мрънкащи, незначителни човечета.
цитирай
6. saadi - Хахаха , сетих се за оня виц , дето някакъв отишъл на гости
25.11.2012 21:27
ял , пил , грял се на огъня , поискал най-меките завивки на домакина , а накрая му казал , че и жена му не е лоша .
Та и блогърът Алекс така . Фифти-фифти и жена ти да му играе кючек на масата , че да му е по-приятно докато работи .

цитирай
7. becksssss - saadi
25.11.2012 21:38
А, кажи ми ти, може ли да има толкова нагъл човек!?
цитирай
8. ofir - Мноо си прав, Кехлибар. Прав си като ...
25.11.2012 21:41
Мноо си прав, Кехлибар. Прав си като всеки средностатистически нашенски "бизнесМЕН".
Имам едно приятелче дето бачкаше при един подобен образ като теб. Вярно, не беше кой знае какъв специалист. Беше шофер на камион. И понеже не беше баш специалист, вземаше толкова колкото заслужаваше. И с тези кинти трябваше да издържа 4 членно семейство, при положение, че чаветата бяха ученици в 4-ти и 8-ми клас. Живееше при старите и въпреки всичко, жена му трябваше и тя да започне да бачка, щото парите дето получаваше, съвсем заслужено, нейният съпруг стигаха за половин месец.
И понеже е от кюпа на мързеливите и тъпи Българи ( ползвам твоята класация), реши да мързелува и тъпее в Германия. Отиде и се не върна. Там е вече 6-та година. Работи отново като шофер на камион. Живее в собствено жилище. Жена му, след 3 години домакинстване, от скука започна и тя да ходи на работа. Да и бъде разнообразен денят, риаш ли ! Големият син го раздава студент по астро-физика, а малката (която не е вече малка) се е насочила към касаплъка - хикимин решила да сатва.
Още не мога да разбера, той ли е успял да преметне германеца-работодател, че е много ценен кадър или швабата идея си няма как се върти бизнес ?
Та надеждата ми е в теб да дадеш отговор на тоз въпрос който ме измъчва вече 3-та година.

п.п. Миналата, че и тази година му бях на госке, та не си измислям.

п.п.п. Забравих да спомена, че нашенският "бизнесМЕН" също инвестираше и продължава да инвестира в техника. Всяка година. Все Германска и не пада под 5000 кубика.
цитирай
9. rustam - Опааааа,
25.11.2012 21:55
бекс, разсъжединята ти са типичен пример за спекулативна логика.
Веднага ти казвам защо: примерчето с 1000та лева, дето ще ти останат от алекс е вярно, само при положение, че то е ЕДИНСТВЕНИЯТ ти работник.
- те ще платиш наем от 200 лв, но при тебе работят 10 човека, сиреч, от парите, заработени от алес ще бъдат само 20

- ще купиш материали за 300 лв, но твоите 10 работника за месец ще ти заработят 20 000. Сиреч, тези материали няма га ги купуваш с 1000 лв от алекс, а с онези 20 бона, които "твоите" работници са заработили.

Така че, спри да ни будалкаш.
цитирай
10. ramone - бая си се запенил,
25.11.2012 22:10
по-леко го давай да не си докараш некой инсулт.
Понеже си сложил мото, че човек се учи докато е прост, ще ти обясня къде бъркаш като за прост.
Значи, кандидатствам аз за работа като деливъри гай в световноизвестна верига за пици.
Първо ще ти напиша как хипотетично би протекло интервюто ми за работа, ако работодателят разсъждаваше като теб.
Работодател: Каква заплата бихте искали да получите?
Аз: Ми 4 евро на час. (това е минималната надница. само ако профсъюзите надушат, че плащаш по-малко-яко си в лайната).
Работодател: 4 евро на час?? Знаете ли, че за да ви плащам 4 евро на час, трябва да изработвате поне три пъти повече, щото аз имам разходи за бензин и амортизация на мотора, застраховка злополука, данъци, социални осигуровки.
Аз: Ми не съм сигурен, че дори и 4 евро мога да докарам. (естествено, че не знам, понеже нито съм наясно как калкулира цените, нито пък е моя работа да осигурявам поръчки от клиентите, а негова-на работодателя)
Работодател: 1 евро на час - останалото - от бакшишите, които ще получиш.
Аз: Не става. Сичко хубаво.

Вместо това, интервюто протича по следния начин.
След като брифли ме пита колко години живея в държавата, наред ли са ми докумените, имам ли ПТП-та, кви езици говоря, какъв ми е досегашния опит и дали познавам района, казва условията си. А те са:
4 евро на час (в тях се включва застраховка злополука-стинки некви), работно облекло, списък с условията на които трябва да отговаря външния ми вид като съм на работа, 45% дискаунт при поръчка на пица, 1 безплатно кафе за смяна, социални осигуровки, бакшишите - не деля с никой.
На което си стискаме ръцете.
Тва в общи линии.


цитирай
11. saadi - ofir , за да си отговориш на въпроса дето те мъчи , помисли върху следното :
25.11.2012 22:11
Как ли са бачкали няколко поколения германски работници и работодатели , за да изградят от руините на Третия райх , държава , в която и служители и шефове да живеят в благоденствие и охолство ?
И как ли бачкат българите , за да успеят за двайсетина години да превърнат една прилично развита европейска държава в африканска република след гражданска война ?
цитирай
12. becksssss - Не, аз наистина говоря на дебили. ...
25.11.2012 22:13
Не, аз наистина говоря на дебили. Това е просто невъзможно.
цитирай
13. tit - becksssss,
25.11.2012 22:15
becksssss написа:
Тит,
tit написа:
с тъга констатирам, че напоследък освирепяваш...



с тъга констатирам, че напоследък всички сте се превърнали в човечета. Малки, мрънкащи, незначителни човечета.


това е, защото си се надул, твърде много си се издул...внимавай, да се не спукаш!:)
Най-приятелски ти го казвам.:)

И по темата - работят за себе си онези в собствените си работилници - майстори, занаятчии...еснафи. Ръчен труд. Високоплатен.

Производството е друга бира /Хайнекен, да речем/. Добрият мениджър го организира така, че работниците му да получават достатъчно, за да живеят семействата им сносно. А мисълта на бачкаторите да е заета само с бачкането...
Това е част от изкуството на бизнеса, Бекс!:)
Но у нас творци в тази област няма. Само имитатори...
Пошли!:))
цитирай
14. becksssss - Егати. . . на какъв език си говорим ...
25.11.2012 22:23
Егати... на какъв език си говорим бе, хора?!?!
цитирай
15. saadi - Рустамич , дрънкаш глупости .
25.11.2012 22:24
Ти , примерно си учител , да речем по литература . Ученикът ти има х познания в тази област . Но в училището работят още 10 учители . Това означава ли , че ученикът трябва да има 10х познания по литература ? Не . Крайният продукт ученик е сбор от работата на целия учителски колектив и цената на продуктът ученик е фиксирана (константна) .
Тоест примерът ти е верен само , ако и 10-те служителя на Бекс извършват работата от стартовия етап до завършената продукция . Което е ясно , че няма как да стане . 10-те човека (включително Алекс) изработват заедно ЕДИН продук , който Бекс продава за 2000 лв . Като го раздели фифти-фифти с всичките и гол к*р няма да му остане даже .
Математиката ти в случая е на принципа "както на мен ми изнася" .
цитирай
16. becksssss - saadi
25.11.2012 22:29
От личен опит знам, че с блогера Офир не можеш да се разбереш. Той е като развален грамофон. Освен това, е пълен глупак. Затова не му отговарям повече на глупостите.
цитирай
17. rustam - саади,
25.11.2012 22:37
остави учениците на мира. Знам базата на бекса в Славейков и знам, че наемът й не е по-висок от 300 лв.
Той е този, който се опитва да ни пробута, че този наем ще го плати само с онези 1000 лв на алекс.
Истината е, че Жорката ще плати 300 лв наме с 30 000те хиляди, заработени от ВСИЧКИТЕ си работници. И хонорара на счетоводителката е същата история. На съответната Счетоводна къща Жорко ще плати 200 лв за оформане на цялата документация на фирмата пак с онези 30 бона, а не със заплатата на Алекс.
Айде, моля ви се без фишеци.
цитирай
18. becksssss - Виж, Рустам е друга работа. Мътна и ...
25.11.2012 22:40
Виж, Рустам е друга работа. Мътна и кървава е там, ама си трая. :-))
цитирай
19. saadi - И последно - Защо подкрепям Бекс специално за този постинг .
25.11.2012 22:46
Защото "надул" се или не - постигнал е нещо . Направил е фирма , бачкал е , блъскал се , лишил се е от много неща , за да успее в начинанието си .
И тук идва милият ни роден манталитет . Защо Бекс е успял да си осигури що-годе по-сносен живот от нас ?! Аре , да го разстреляме .
Щото не е честно , разбирате ли ?! Как така Бекс ще има , пък Алекс няма да има ?
По-спокойни ще сме ако Алекс пак си няма , ама и Бекс да няма .
Това е пичове и пички . Бай германец отива при немския Бекс , бачка яко няколко години , лишава се , събира пари и ако има идеи и му стиска , напуска , прави собствена фирма и се развива нагоре .
За бай българин това не е вариант . Той иска да стане милионер сега и веднага . Какво ще ми работи с години и ще слугува на разни Бексове (амчи тъй де , да не е по-прост от тях) ?! Хитрец е бай ви българин , вий нищо не знаете .
Затуй той за такива като Бекс няма да бачка никога . Ей къде е Европата . Деливъри бойс търсят навсякъде . За 4 евро на час .
цитирай
20. chalama - хей..авторе...
25.11.2012 22:50
Kакто вече писах коментар по предния ти постинг ти си напълно прав и аз това имах в предвид,когато ти казах че си длужен да делиш със служителя си ,който е тарикат а ти си балък да влагаш,плащаш разходи и данъци и така.който не е ходил на вън и не е разчитал само на себе си не знае,колко си прав.никой не е длъжен да взима никой на работа,освен ако онзи няма качества,които биха увеличили печалбите и намалили разходите на фирмата.просото е.
цитирай
21. osi4kata - Колега,
25.11.2012 22:51
много си нервен и никак не си добър психолог. Иначе, казаното от теб е абсолютно вярно.
цитирай
22. becksssss - Рустаме,
25.11.2012 22:54
ти сметките ли ми правиш бе, учителю? За да спиш спокойно, ще ти кажа, че наемът ми съвсем не е 300 лева. 1500 лева е. Освен това, заплатите на служителите си ги превеждам по банка - т.е., осигурявам ги на толкова, колкото получават и няма дори една стотинка под масата. Един вид, не мамя държавата, както повечето байганьовци го правите. Сега малко по-спокоен ли си?
цитирай
23. becksssss - Саади,
25.11.2012 22:55
наистина е безсмислено да се спори с глупци неразбрани, брат. Заеби ги и наздраве. Аз вече се надърпах. :-))
цитирай
24. tit - saadi,
25.11.2012 23:04
ти би ли бачкал за Бекс?
За 4 лева на час?

Не го знам ramone, но от коментара му не личи да е отишъл да става милионер...в Деливъри бойс.:)
Виж, твърдението ти за "тук, сега и веднага" важи!
За местните бексовци.

*********************************************************************
и, Саади - ш`та замоля, да не се прайш, че не разбираш какво казвам на Бексс!:))))
цитирай
25. becksssss - Тит,
25.11.2012 23:14
какви 4 лева на час бе, слънце? Вие май съвсем изтрещехте.
цитирай
26. becksssss - chalama
25.11.2012 23:24
Имайки предвид, че все по-малко стават хората, които разбират какво се опитвам да кажа, аз съвсем не съм оптимист за бъдещето на България. Съвсем сериозно съм решил да заровя огъня в България и изцяло да си пренеса бизнеса навън. Така и така започнах, мисля, че е време да го завърша и да се махна от тая кочина изцяло и завинаги.
цитирай
27. becksssss - Осичке,
25.11.2012 23:30
osi4kata написа:
много си нервен и никак не си добър психолог. Иначе, казаното от теб е абсолютно вярно.

Бъркаш сериозно. Аз съм най-големият психолог в този сайт. :-)
цитирай
28. saadi - tit , и аз не го знам ramone и нямах конкретно него предвид . Говорех в общ план (да не казвам "по принцип" :-)) )
25.11.2012 23:38
Но нека вземем ramone . Пичът си бачка 10-15 години в пицария , събира всяка стотинка , връща се в България и си отваря собствена пицария . После при него идва идва Алекс и му казва : - Бравос ! Много хубава пицария си си направил . Ай , аз ще бачкам при тебе , пък ти ще ми даваш половината от квото сме спечелили .
Мисля , че ramone ще се разпищи от възторг при това неустоимо предложение .

Питаш ме дали бих работил за Бекс , за 4 лв/час ?
Да .
И ако му вдигна печалбата ще седна и ще му поискам увеличение . Ако след това помогна , чрез труда и идеите си , тази фирма да продължи да се развива и да печели ще поискам и повишение . Така е в белите страни . Хората след години упорит , съвестен и продуктивен труд получават съответните облаги - повишения , увеличение на заплащането и дори дял и партньорство във фирмата .
Но да му се изтъпаня на Бекс и да му искам фифти-фифти преди даже да съм започнал работа ? Е , ами няма как да стане .

Разбирам те , tit , но не ти ли се струва , че уж все правилно разсъждаваме , уж все сме прави (освен чорбаджиите и изедниците като Бекс , разбира се) , а държавицата ни вместо да се оправя , все повече затъва в блатото .
цитирай
29. becksssss - От всички коментирали дотук, само ...
25.11.2012 23:46
От всички коментирали дотук, само трима са схванали тезата ми. Е, все е повече от нищо. :-))
цитирай
30. tit - becksssss,
25.11.2012 23:50
трисет лева надница е нещо нормално, мисля.
Да очакваш хората да ти работят за по-малко, да изискваш от тях да бачкат здраво за по-малко от тази надница е ... дивотия, Бекс!:(
Истината е, че хората са принудени да работят за по-малко, но това още не е причина да ги наричаш с обидни имена...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Впрочем, лоша реклама няма, Бекс...има само грозно изработена!:)
цитирай
31. becksssss - Саади,
25.11.2012 23:50
казах ти, че е безсмислено да говориш на хора, които просто не искат да разберат.

П.П. В скоро време очаквайте новия ми труд по темата "Защо България никога няма да се измъкне от тинята" - как една от най-добре заплатените ми служителки редовно ме крадеше години наред. Уверявам Ви, че историята наистина си струва.
цитирай
32. blackpredator - При becksssss,
25.11.2012 23:56
Кандидатките са все със силикон, доколкото чета.
Не разбрах дали и saadi е със силикон, но да поддържаш силикон, e много скъпо.
Разумно е севънтифайф за силикона...:)
цитирай
33. becksssss - Тит,
26.11.2012 00:03
естествено, че ще изисквам от тях да работят - за какво съм ги наел? Да си бъркат в носовете ли? И давам доста повече от 4 лева на час, Тит. Доста повече. Но това или не искате да го разберете или не ви отърва да го разбирате, за да поддържате жалките си тези за лошите работодатели и добрите работници.
Щом така ви харесва, дерзайте!
цитирай
34. becksssss - Кандидатките са все със силикон, ...
26.11.2012 00:05
blackpredator написа:
Кандидатките са все със силикон, доколкото чета.
Не разбрах дали и saadi е със силикон, но да поддържаш силикон, e много скъпо.
Разумно е севънтифайф за силикона...:)


Ти направо ме застреля с този коментар, копеле.
цитирай
35. tit - saadi ,
26.11.2012 00:06
изкривявате нещата!!!:)))

Първо, Алекс ми е приятел и знам, че е добронамерен човек, който не завижда и не търси лесни начини да забогатее...

Второ, Бекс провокира в типичния за Поета или Бале стил, ти му помагаш...но...налиии...вие сте добри и праведни блогъри.:)

Пак ти казвам - оправдавате се!
Нападате нишите, за да оправдаете съвестта си!
Ако един бизнесмен не може да осигури прилични доходи за работниците си да не се захваща с бизнес. Точка!
Щото куцо и сакато и безмозъчно се пишще бизнесмен в тая страна, Саади! И пречи с всички сили и начини на можещите да организират истинско производство.
Такова, в което с хитрост и тарикатлъци няма да може да се влезе.
Ей за това сме на този хал...
Никъде не съм казала, че Мениджърите не трябва да получават поне пет пъти повече от работниците.(

Но вие не говорите за съотношение, вас ви е страх от претенции!

цитирай
36. saadi - "Претенциозните ти коментари карат лазерният ми меч силно да желае да се забие в надутия ти задник"
26.11.2012 00:24
Йода към блогъра Блякпредатор
цитирай
37. tit - твоето обобщение провокира моето, Бекс!:))
26.11.2012 00:25
becksssss написа:
естествено, че ще изисквам от тях да работят - за какво съм ги наел? Да си бъркат в носовете ли? И давам доста повече от 4 лева на час, Тит. Доста повече. Но това или не искате да го разберете или не ви отърва да го разбирате, за да поддържате жалките си тези за лошите работодатели и добрите работници.
Щом така ви харесва, дерзайте!


както на теб все кофти служителки ти се падат, така на мен - все кофти работодатели ...какво да се прави?!:))

и - за Бога!!!
"П.П. В скоро време очаквайте новия ми труд по темата "Защо България никога няма да се измъкне от тинята" -"!!!!
смили се над нас, Бекс!:))
Смени темата, щом езика не можеш!:))

цитирай
38. ramone - saadi
26.11.2012 00:27
остави ме мене. Друг път ще ти разправям за мене ако се интересуваш.
Мисълта ми беше друга. Гледам че Бекс решил да изнася "бизнеса" в чужбина.
Там номера със "заплащане, ориентирано към постиженията" (или квато там беше тая идиотщина) нема да мине. Всеки кандидат за работа идва с изисквания за заплата, 8-часов работен ден (всичко над осемте часа е екстратайм и се плаща дабъл), обедна почивка и 13-та заплата. Всякакви приказки от рода на "ама аз ако ти плащам толкова, ти ще трябва да ми докарваш поне три пъти повече" ще бъдат надменно пренебрегнати. Говорим за квалифицирани специалисти.
Условията за деливери бойс са почти същите.
И сега да се върнем в България.
Обясни ми логиката, според която, некъв мегаквалифициран работник, ще бачка за Бекс при условията, които предлага, след като ако е наистина квалифициран вънка ще получава в пъти повече? (за оправдание на Бекс, ще кажем, че толкова може да даде човека - толкова дава)
Че, аз като некъв прост деливърибой получавам заедно с бакшишите толкова, колкото той предлага. Ма в евро.

цитирай
39. galinbalin - Тъпо, самоповярвало си селянче,
26.11.2012 00:30
ще слезеш на земята и ще триеш мнооооого натъртено дупе с длан... ;-)

Знам, че не разбираш за какво говоря. Интелекта ти не е достатъчрен за това :-P
цитирай
40. saadi - tit , в едно издание на американското "Стани богат" се проведе следният
26.11.2012 00:37
разговор между участничка и водещия :
участничката :
- Не знам защо , но чувам само това , което на мен ми се иска .
водещият :
-Не се притеснявайте . На това му се вика "да си жена".
.......................................
Не го приемай тежко :-))
цитирай
41. becksssss - Тит,
26.11.2012 00:39
кога и къде съм казвал, че са ми се падали САМО лоши служители? А бе вие, хора, нямате ли си друга работа, ами само да ми вадите думите от контекста!? М?
цитирай
42. blackpredator - :)
26.11.2012 00:40
saadi написа:
Йода към блогъра Блякпредатор

аман от холограмни пичове
цитирай
43. ofir - Бирения, защо не искаш да отговориш ...
26.11.2012 00:45
Бирения, защо не искаш да отговориш на въпросът ми?
Може би, защото не знаеш как да оправдаеш този феномен ! Милион и половина Българи бачкат извън България. Защо? Ми защото там няма такива кужари като теб. Чаткаш ли?
И като си решил да заминаваш - прав ти път. Ще бъдеш забравен точно след 2 дни. Но ако там се опиташ да прилагаш селските си номера, ще береш бая ядове.

Саади, трябва да си пълен идиот, та да не разбереш какво питам. Вместо това да мааш гащи в Третият райх.
цитирай
44. becksssss - Рамоне,
26.11.2012 00:48
каквито и пари да получаваш, заедно с бакшишите, ти ще си останеш един скапан работник. Нищо повече. Не ми разправяй как навън кандидатите идвали с големите изисквания, защото аз вече имам работници в чужбина, умнико, и много добре знам. Хората просто работят, не философстват, не се правят на тарикати както българите, не се скатават да пушат по десет цигари на ден и им плащам съответните заплати в евро. Ама знаеш ли защо? Защото продукцията, която ми дават, е в пъти повече не само като количество, ами и като качество и цената, на която я продавам няма нищо общо със съответната продукция, която продавам в България. В България всеки селски тарикат гледа да разцепи стотинката на две, да се изпазари като на битака за цената, никой не цени интелектуалния труд, защото в държавата останаха само простаци и идиоти и, в крайна сметка, България продължава да затъва в блатото.
Не е лесно да си богат човек всред море от дрипльовци и бедняци.
Затова съм решил окончателно да изнеса работата си навън.
Седнали да ми дават акъл. Професори.
цитирай
45. becksssss - Галине
26.11.2012 00:51
galinbalin написа:
ще слезеш на земята и ще триеш мнооооого натъртено дупе с длан... ;-)

Знам, че не разбираш за какво говоря. Интелекта ти не е достатъчрен за това :-P

Ти по принцип си олигофрен и лайно, така че изобщо не смятам да се занимавам с теб. По-добре се концентрирай в себе си, посерко, че си доста жалък и никой не те ебава за слива.

И последно - наричаш ме "самоповярвало си селянче", така ли? Да, глупако за разлика от теб, аз си повярвах и имах дупе да направя живота си по-добър, докато ти и себеподобните ти амеби ще си умрете в помия и злоба.
Пукни в лайна, помияр канадски!
цитирай
46. tit - няма начин, Саади!:))))
26.11.2012 01:01
saadi написа:
разговор между участничка и водещия :
участничката :
- Не знам защо , но чувам само това , което на мен ми се иска .
водещият :
-Не се притеснявайте . На това му се вика "да си жена".
.......................................
Не го приемай тежко :-))


нали знаеш, защо Бог е създал първо мъжа?;))

------------------------------------------------------------------------------
не ти прави чест да се измъкваш така, Сарториум!:(
цитирай
47. kamosutrov - Че има ли тук хора, които разбират от производство?
26.11.2012 01:14
Бекса го знам, други има ли? Ама и оня смотан даскал, дето и една сметка не може да направи. И той, барабар Петко с мъжете. Ужас, бе Бушмилс! Ужас! Тия хора са основата на икономиката на страната ни. Един иска да делим на половина. Я, бе.. оня. Ми хайде да делим, ама твоята заработка. Другия прави сметки за база и наеми. Ама не се гледа, че като даскал не го бива, ама е на заплата. Демек, ние му я плащаме, а тоя е некадърен. Некадърен, защото неговите ученици ходят на частни уроци по български. Той ли ги плаща? Не. Той е на заплата. И все в този ред на мисли.
цитирай
48. ramone - Тъй, тъй :)))
26.11.2012 01:25
becksssss написа:
каквито и пари да получаваш, заедно с бакшишите, ти ще си останеш един скапан работник. Нищо повече. Не ми разправяй как навън кандидатите идвали с големите изисквания, защото аз вече имам работници в чужбина, умнико, и много добре знам. Хората просто работят, не философстват, не се правят на тарикати както българите, не се скатават да пушат по десет цигари на ден и им плащам съответните заплати в евро. Ама знаеш ли защо? Защото продукцията, която ми дават, е в пъти повече не само като количество, ами и като качество и цената, на която я продавам няма нищо общо със съответната продукция, която продавам в България. В България всеки селски тарикат гледа да разцепи стотинката на две, да се изпазари като на битака за цената, никой не цени интелектуалния труд, защото в държавата останаха само простаци и идиоти и, в крайна сметка, България продължава да затъва в блатото.
Не е лесно да си богат човек всред море от дрипльовци и бедняци.
Затова съм решил окончателно да изнеса работата си навън.
Седнали да ми дават акъл. Професори.


Аз, приятелю съм бил съдружник в една от най-успешните адвокатски компании в София в момента. Аз съм всъщност, единият от основателите и вервай ми, разбирам доста по-вътре от тебе в материятао подбор и обучение на квалифицирани служители. Също и съотношения между заплати, печалби, разходи и т.н. Тъй че, тва дето ти се пънеш да ми обясняваш, отдавна съм го загърбил.
В момента живея в къща с басейн, в малко село на пет минути от морето. Карам Сузуки Интрудер 1400, ако това ти говори нещо и както се подразбира в момента съм "скапан деливеригай", щото така ми харесва (аз съм моторист).
Говоря три езика освен българския и както се сещаш съм доста добре образован, тъй че, ако река мога да се наместя в някой офис без особени усилия. Ма не ща.
А с частен бизнес немам намерение повече да се занимавам, щото ше зема да заприличам на тебе.
цитирай
49. galinbalin - Както маркирах: прекалено ниско интелигентен си
26.11.2012 01:31
за да включиш за какво иде реч ;-)
цитирай
50. iidresidual - колкото повече те чета,
26.11.2012 01:36
толкова по-неприятен ми ставаш. Това, че хората не могат да получат парите, които са необходими, за да поддържат някакъв достоен, жизнен минимум е - разбира се - резултат от ниската им продуктивност (която е също така обратно пропорционална на реалните цени, което ги прави още по-бедни). Обаче тази продуктивност зависи изключително много от редица фактори като организационната култура, управлението, инвестициите в личностния капитал и т.н. Ако обърнеш внимание на отношението си и начина по който се изразяваш, ще осъзнаеш, че точно хора като теб, по силата на собствената си култура, няма как да помогнат нещата да стават по-добре. Не казвам, че не си добър в максимизирането на печалбите си, или на оборота (каквато ти е там стратегията - не ти знам бизнеса), но отношението ти като цяло издава много сериозни личностни проблеми, характерни за повечето бизнес-персони, които се нароихте през последните години. От всичките ти постове става единствено ясно, колко си велик ти самият, без нито един наистина аналитичен икон. коментар... (Поне да беше разбрал, че ДДС е данък на крайния потребител и ти като юридическо лице не го 'плащаш', а просто го 'събираш' от името на държавата).
Глупав, болен нарцис!
Хайде, позатоплих се на лагерния ти огън. Bye now!
цитирай
51. saadi - Да се измъквам ли ? Защо ?
26.11.2012 01:48
Темата е принципна . Мани го , Бекс - утре ще си хване шапката и ще се изнесе . Няма да пречи на работливите българи да се развиват устремно . Работниците му ще се повъртят , ще се почешат по задниците и ще се наредят на борсата .
Обаче , Тит , вие така и не схванахте основната идея . А тя е , че някой като Бекс е направил нещо . Не е с европейски стандарт на заплащане . Липсват европейски екстри . Няма възможностите на големите фирми . Но е нещо . Готово , направено , изградено . Имал е амбицията , волята и се е трудил да създаде нещо .
И така ... чудовщният експлоататор Бекс си заминава . Край . Няма го .
Оставаш , примерно ти , Тит . Мечтаеш за по-справедлив свят . Прокламираш гръмки лозунги . Ще създадеш производство . Ще завладееш необятни пазари . Ще плащаш 5000 евро заплата на Силвето , на Сульо и на Пульо . Ще направиш ... Някога . В най-скоро време ... Може би ...
Само няма да си изразяваш недоволството , ако някой , нещо , нали ... не ще да работи много-много . Щото иначе и ти заминаваш след Бекс . Там , при лошите . Освен това има сериозна опасност да получиш серия завъртяни коментари от блогъра Блякпредатор .
цитирай
52. ofir - Евалата Кехлибарен ! Плащал високи ...
26.11.2012 01:53
Евалата Кехлибарен ! Плащал високи заплати в евро и крайният продукт бил по-евтин от тукашният.
Абе селяндур, четеш ли какво пишеш ?
цитирай
53. ofir - Сааади, Сааади, с целуване на за...
26.11.2012 02:11
Сааади, Сааади, с целуване на задници можеш и президент на САШ да станеш.
цитирай
54. galinbalin - Like!
26.11.2012 02:33
ramone написа:
Аз, приятелю съм бил съдружник в една от най-успешните адвокатски компании в София в момента. Аз съм всъщност, единият от основателите и вервай ми, разбирам доста по-вътре от тебе в материятао подбор и обучение на квалифицирани служители. Също и съотношения между заплати, печалби, разходи и т.н. Тъй че, тва дето ти се пънеш да ми обясняваш, отдавна съм го загърбил.
В момента живея в къща с басейн, в малко село на пет минути от морето. Карам Сузуки Интрудер 1400, ако това ти говори нещо и както се подразбира в момента съм "скапан деливеригай", щото така ми харесва (аз съм моторист).
Говоря три езика освен българския и както се сещаш съм доста добре образован, тъй че, ако река мога да се наместя в някой офис без особени усилия. Ма не ща.
А с частен бизнес немам намерение повече да се занимавам, щото ше зема да заприличам на тебе.

цитирай
55. apostapostoloff - Малко уточнение:
26.11.2012 04:11
България отдавна излезе от блатото. Тя НИКОГА не е била по- добре. Има обаче много некадърни български простаци, които НИКОГА няма да изпълзят от блатото.
цитирай
56. tit - becksssss,
26.11.2012 06:47
мъча се да намеря съществените ти думи между помията, с която си ги обвил...
Фонд "Работно заплата" обикновено върви веднага след разходите за енергия и като правило е висок процент, но не това е обекта на поста ти.

Аз съм наивна жена, Бекс и вярвам, че не говориш с работниците си с езика и изразите, които ползваш в блога си...
цитирай
57. tit - saadi, :):):)))
26.11.2012 06:53
аз съм съгласна, че 50% ФРЗ е абсурд, водещ към неминуем фалит.
Ако Бекс го беше написал така, нямаше да кометирам даже...но целта му бе да ни събере край огъня си да подскачаме!:)))
Е, поподскачахме!:Р

Аз отивам на работа, приятна седмица!:)
цитирай
58. becksssss - Е, приятелю...
26.11.2012 09:16
saadi написа:
Темата е принципна . Мани го , Бекс - утре ще си хване шапката и ще се изнесе . Няма да пречи на работливите българи да се развиват устремно . Работниците му ще се повъртят , ще се почешат по задниците и ще се наредят на борсата .
Обаче , Тит , вие така и не схванахте основната идея . А тя е , че някой като Бекс е направил нещо . Не е с европейски стандарт на заплащане . Липсват европейски екстри . Няма възможностите на големите фирми . Но е нещо . Готово , направено , изградено . Имал е амбицията , волята и се е трудил да създаде нещо .
И така ... чудовщният експлоататор Бекс си заминава . Край . Няма го .
Оставаш , примерно ти , Тит . Мечтаеш за по-справедлив свят . Прокламираш гръмки лозунги . Ще създадеш производство . Ще завладееш необятни пазари . Ще плащаш 5000 евро заплата на Силвето , на Сульо и на Пульо . Ще направиш ... Някога . В най-скоро време ... Може би ...
Само няма да си изразяваш недоволството , ако някой , нещо , нали ... не ще да работи много-много . Щото иначе и ти заминаваш след Бекс . Там , при лошите . Освен това има сериозна опасност да получиш серия завъртяни коментари от блогъра Блякпредатор .

... това е единственият смислен коментар дотук на единия от много малкото, схванали за какво говоря.

Тит, радвам се, че на 58-мия коментар си захапала нещата - по-добре късно, отколкото никога, нали така?

Галине Балине, ако снощи съм бил прекалено рязък с теб, извинявай! Бях пиян. Това извинение, обаче, в никакъв случай не отменя факта, че в по-голямата част от времето ти си едно лайно.

iidresidual, благодаря за психологическата дисекция, но ако ме познаваше, щеше да знаеш, че аз съм един много слънчев и весел човек, който разпръсква добротата си наоколо и кара хората да се чувстват добре.

Офир, ти си знаеш...

Рамоне, много се радвам за теб, че си бил съдружник, че имаш къща с басейн, частен самолет и Ферари.

Блякпредатор, аман от холограмните ти коментари.

Благодаря на всички, че темата ми е на Първа!

Ваш Жоро
цитирай
59. vmir - Прав си, добре си обяснил.
26.11.2012 09:19
Това трябва да се знае от всеки празноглав дърдорко, дето си е решил, че за него няма тайни на тоя свят. Някои от тези всезнайковци са толкова болезнено банални и досадни, че даже бих ги дарил с оздравителен ритник в задника.
цитирай
60. vmir - 53. ofir,
26.11.2012 09:58
ofir написа:
Евалата Кехлибарен ! Плащал високи заплати в евро и крайният продукт бил по-евтин от тукашният.
Абе селяндур, четеш ли какво пишеш ?


Колкото и невероятно да ти изглежда, така го правят някои - и по-големи заплати плащат, и по-евтино продават, и повече печелят. А на теб това ти изглежда като приказка от 1001 нощ, защото са ти набили плътно в главата, че се печели САМО от ниски заплати, високи цени, или с прецакване на клиента с качеството. Понаучи малко, преди да повтаряш андрешковщините, с които си закърмен.
цитирай
61. kamosutrov - Значи, малко наблюдения на коментаторите и коментарите
26.11.2012 10:16
Саади, адмирации.
Да започна от Рамоне. Рамине, материалното производство и услугите са два отделни икономически сектора с различна структура на себестойностите. Какво ми направи впечатление от твоя коментар. Имал си успешен бизнес, който си напуснал. Имал си достатъчно доходи, за да имаш това, което имаш. Очевидно си заделил достатъчно резервен ресурс за да го поддържаш и да издържаш себе си и семейството си. Това ми говори за "успешна" кариера в наказателни дела на високо ниво или в областта на имотните, реституционните и приватизационните сделки. Речникът ти не подхожда на юрист, ама нейсе.
Сега, за матер. производство, Тит и Рустам. И двамата сте наемници, респективно на заплата и не сте се занимавали с планиране и анализ на иконом. дейност. Оня нещастник Рустам, разхвърля наема, като разход на .... работник. Цъгов, тва не ти е милиционерския пищов, палката или дневника. Дори в твоето школо, където кой знае защо те държат за даскал, делегирания бюджет е на ученик в школото. А от тебе се очаква да научиш децата що годе да пишат и говорят правилно. Ти не го правиш, но ти се плаща някаква заплата. Ако имаше верен критерий за оценка на даскалския труд, 8 от 10 даскали щяха да са доживотно на соц. помощи.
Тит, не коментирам. Просто правилото на Бушмилса 30/30/30 си е валидно правило и е световно приложимо. за груба оценка на интересите.
цитирай
62. baimomchil - Разсъжденията са ти грешни
26.11.2012 10:41
и въпроса който си задал на оная шматка също. Няма как да ме питаш колко пари мога да докарам на фирмата. Аз ако знаех нямаше да ти ги докарам на теб, а щях да си ги взема за мен. Ти си тоя който намираш работата и парите. Аз я върша.

Примерно аз върша Х работа за 1 месец. Ти можеш да спазариш тоя Х за 3000 лв, можеш и за 30 000. От теб зависи! Може и да не ми намериш и никаква работа, щото месеца е крив - само че трябва да ми платиш заплатата, щото аз не съм виновен, че не си намерил клиент. Така че въпроса ти е грешен. Правилният въпрос е колко работа можеш да свършиш за месец, пък после си ги калкулирай в пари и в заплати.
цитирай
63. saadi - Още щом прочетох заглавието на постинга , знаех какво подскачане ще падне :-))
26.11.2012 10:45
Не знам защо , реших тоя път да бъда жесток и да не ви дам възможност да си успокоите съвестите под предлог , че видите ли , нас ни мързи да гледаме , ама сме добри хора , пък Бекс е гад безподобна . Мили мои , обични братя и сестри , ние сме народ мечтателен . Оставени сами на себе си , ще зяпаме в небето и ще кроим планове , до второ пришествие . Това ни е големият проблем - липсва ни воля и амбиция . Горчива истина , която никой не ще да си признае . От девет кладенеца вода ще донесем , само и само ние да не сме виновни за собственото си нещастие , а някой друг .
Докато българинът е още на етап фантазии , какъв цвят да е покривът на къщата , дето ще я почне да строи в най-близко време , то германецът вече си е построил неговата и си нанася мебелите . Това е разликата между "ще направя" и "направих" - единият виси още под дъжда , а другият си пие шнапса на сухо и топло .
И така ще e, приятели , докато чакаме Босия да ни направи революцията , докато чакаме Бекс да почне да плаща по 5000 евро заплати , докато чакаме Бил Гейтс да ни покани да работим за него на фифти-фифти , че имал много пари и не знаел к'во да ги прави .
А Животът си върви ... България си е все същата и дали ще изгоним 5-6 Бексовци , няма голямо значение - важното е , че 90% от държавните служители ще продължат да дремят на бюрата , да висят по цял ден в нета , я в Откровения , я в Спиралата , я в Блог.бг и да си мечтаят , че някой ден ще получат 100 коментара и ще излязат на Първа страница .
Все пак нека бъдем оптимисти . Бог Сурия е обещал на блогъра Минчо , че нямало да имаме проблеми с Квантовия преход . Ето ти на , чудесна новина !
цитирай
64. crindo - Само ще кажа, че който не се е нагъ...
26.11.2012 11:01
Само ще кажа, че който не се е нагърбвал с лична инициатива и отговорност да създаде свой собствен бизнес от регистрацията с ходенията по мъките от чиновник на чиновник, създаването на материални активи, ипотеката и всичко онова, което за незапознатите може да се обобщи с думите: "да си заложиш главата", и стигне до печалбата, изобщо няма хабер за какво става дума! Да се чудиш на хора, които повече от 20 години са имали златен шанс да работят за себе си, но не им е стискало, а сега роптаят!
Сори, ама сопол дето го виждам сефте и при вече работещ и печеливш бизнес, би имал наглостта да ми се изтъпани и да иска да деля с него фифти-фифти, ще го наритам не от вратата на офиса, а от портала!

Зяпнах от коментара на Тит... Изглеждаше ми умна жена, но май е повече емоционална и понякога губи връзка с центъра:)
цитирай
65. kamosutrov - Блогъре, нарекъл се поет
26.11.2012 11:31
Ще ти кажа нещо в прав текст, нелирично и неримично.
Продължавай да съжаляваш. Аз и Бушмилса няма да те ебем, колкото и да ти се иска. Ние си падаме по жени. За ебането се обърни към местната хомодружинка и там си подай офертата.
цитирай
66. bogdan33 - Колко си хитър ганю балкански. Да ...
26.11.2012 11:38
Колко си хитър ганю балкански.Да ако имаш един работник и той ти печели 2 бона пък ти му даваш 1 и останалите са ти за данъци които криеш,осигуровки които не плащаш и ток който крадеш действително ще ти останат 0 лева.Но това е от 1 брой служител.Ако имаш 10 броя който ди изкарват по 1000 лева месечно и ти харчиш около 1200 за гореизброените разхои то тогава печалбата ти ще е само 8000 месечно.Все пак да не забравяме ,че все пак сме в БГ и тук повечето частници ако след 3-4 години нямат 1 милион печалба почват да мрънкат как ще фалират.
цитирай
67. becksssss - Преди 12 години, когато стартирах, ...
26.11.2012 12:13
Преди 12 години, когато стартирах, нито една банка не искаше да ми даде кредит, защото явно съм им изтлеждал ненадежден. Затова помолих вуйна ми, която е на държавна работа, да изтегли заем, който, разбира се, аз да връщам. Тя се съгласи, за което съм й благодарен и до днес, но от тъпата ДСК тогава я одобриха само за 3000 лева. Колкото и да не ви се вярва, аз започнах бизнеса си с 3000 лева, изтеглени от друг човек и нямах представа как ще тръгнат нещата, и дали ще мога да ги върна тези пари, и дали няма да си разваля отношенията с роднините, заради това, и изобщо... шибана работа. Но си повярвах, стегнах си гъзеца и... се получи. Затова, когато разни нещастници, каквито са повечето от вас, започнат да ме осъждат, да ми лепват етикети и да ми дават акъл, аз правя единственото, което всеки на моето място би направил - тегля ви една хубава и продължавам напред. Защото само аз си знам какво ми е коствало, за да постинга това, което постигнах. И вие, идиоти, сте последните, които можете да ми давате оценки. Да не говорим, че, както Сава ми напомни, някои от вас са държавни служители, а аз най-малко от държавен служител акъл искам. Рустам, който вчера демонстрира, че знае къде се намира печатната ми база и дори предположи какъв наем съм плащал, би трябвало да знае и още нещо, след като е толкова информиран. А то е, че миналото лято за малко да ме арестуват в НОИ, защото една държавна служителка ме изнерви на макс, а охранителят реши да се прави на мъж, но нито той, нито тя знаеха, че бате ви Жоро много се изнервя, когато разни книжни плъхове и дъртаци-охранители му се правят на интересни и за малко да стане белята, както се казва. Наложи се да се изнеса бързо от сградата, понеже се усетих, че има охранителни камери навсякъде. Защото държавните служители имат една единствена функция в България и тя е да пречат колкото се може повече на бизнеса да се развива. Затова, учтиво моля въпросните бюджетни представители да се въздържат от коментари по точно тази тема.
Бат’ Жоро
цитирай
68. becksssss - Към блогера Богдан 33. Ако 33 озн...
26.11.2012 12:16
Към блогера Богдан 33. Ако 33 означава годината ти на раждане, моля те, гледай си старините, човече! Ако пък си на 33 години - мога само да те съжалявам, пич. Нямаш идея колко много си далеч от истината.

П.П. Бай Ганьо ще викаш на баща си.
цитирай
69. becksssss - По стара българска традиция, из...
26.11.2012 12:18
По стара българска традиция, изтрих два смразяващо тъпи и не по темата коментара на блогера Поет.
цитирай
70. becksssss - Току що видях, че блоговото курве е ...
26.11.2012 12:22
Току що видях, че блоговото курве е пуснало постинг за мен.

Поете, вземи й начеши путката на тая най-сетне, бе!

А, забравих, че ти си гей.
цитирай
71. becksssss - Не знам дали ви казах, но страшно ...
26.11.2012 12:59
Не знам дали ви казах, но страшно много обичам да трия коментарите на блогера Поет. Току що изтрих още един. Предполагам това се дължи на факта, че блогерът Поет е бездарен завиждач. Само така мога да си обясня обсесията му по мен. Завижда ми, защото съм популярен, хората ме четат, коментират ме, а него никой не го ебава за джанка. :-)))

П.П. Всъщност обсесията му по мен може да се дължи и на факта, че е хомосексуалист. Вие как мислите?
цитирай
72. ofir - Кехлибар, започвам вече да изпи...
26.11.2012 13:47
Кехлибар, започвам вече да изпитвам съжаление към теб. Манията ти за величие, може и ще ти изиграе лоша шега. Желанието да бъдеш „ на първа“ на всяка цена, самовъзхвалата за това колко си велик „бизнесмен“ а останалите са цървули, омразата която публикуваш и най-вече параноята която те е обхванала, говорят само за едно - Ти, вече, си болен. Централно даваш фира.
Ще се радвам и ще помогна с каквото мога, подобни твои изяви да бъдат „на първа“. Защото.....
Сееш ветрове и скоро ще трябва да береш плодовете на труда си !
Никак не искам да бъда на твое място !
Моите съболезнования !
Офир

п.п. Сигурно е трудно да разбереш това което искам да кажа, но така е със всички мелези. Не си единствен.
цитирай
73. rustam - Жоро,
26.11.2012 14:05
поставих си задачка снощи да спра да коментирам под този постинг, ама понеже ти пак си ме споменал, да ти кажа:
- аз че съм информиран, информиран съм, но в интерес на истината мога да кажа, че доста народ знае къде е "базата" ти, понеже се знае, че работите качествено.

- онова, което ти, обаче, не искаш да признаеш, е глупостта, която снощи си снесъл в статийката ти.
А именно: като правиш калулация на изработенато от работника Х, ти ни разправяш някакви врели-некипели, че всички режийни на фирмата ти ще ги плаща само той: целия наем, всички хонорари и т.н. Накрая излиза, че ти едва ли не бачкаш за спорта.
В същото време е ясно, че разходите на фирмата ти се плащат от общата заработка, а не от нещастния алекс.
цитирай
74. анонимен - Самопосветил си си 5 коментара един ...
26.11.2012 14:14
nikita6864 написа:
Самопосветил си си 5 коментара един след друг?! Бързо настигаш алката :)))

Бекс, да ти дам една друга насока на разговора - ако наистина таз девойчица е модераторка или е била такава, какво би казал за този, който й е дал хляб?
цитирай
75. muerte - Много ме е яд, че не можах да се включа на време.
26.11.2012 14:27
Ама трябва и да се бачка, нали. Прав си, както винаги, само дето се изразяваш по-серт, както викаше дядо ми. Като изключиш езика (ама пък кой знае колко ти се е насъбрало) и аз бих написал същия пост.
цитирай
76. henzelski - А можеше
26.11.2012 14:32
да кажеш всичко това и по-кратичко, като например: "О, неразумний юроде!", но пък тогава цитираният от теб блогър нямаше да разбере за какво иде реч. Не че сега е разбрал, де...
цитирай
77. анонимен - Бекс, и аз да ти дам друга насока на ...
26.11.2012 14:33
nikita6864 написа:
Бекс, и аз да ти дам друга насока на разговора - Писковата минава петдесетака, можеш да се пробваш с новелите си при нея.

Пак не си в час. Не че е нещо ново за теб, де:)
цитирай
78. анонимен - До колкото разбрах, работника имал ...
26.11.2012 14:47
До колкото разбрах, работника имал право да прави сметка на работодателя?:))
Ех какво доживях, да съм съгласна с Бирата Бекс!
Я рустам да направи сметка на заплатите на служителите в МАК Доналдс или друга фирма, примерно като Кока Кола....:)))
Мак работниците са на около 400-500 лв заплата и то в София!
Печалбата на фирмата няма връзка със заплатата на работника, ако ме разбирате правилно....Типично българска работа да се прави сметка на шефа....нагло е и е повод за уволнение!
цитирай
79. анонимен - Никога не си бил работодател за да разбираш от бизнес:(
26.11.2012 14:52
rustam написа:
поставих си задачка снощи да спра да коментирам под този постинг, ама понеже ти пак си ме споменал, да ти кажа:
- аз че съм информиран, информиран съм, но в интерес на истината мога да кажа, че доста народ знае къде е "базата" ти, понеже се знае, че работите качествено.

- онова, което ти, обаче, не искаш да признаеш, е глупостта, която снощи си снесъл в статийката ти.
А именно: като правиш калулация на изработенато от работника Х, ти ни разправяш някакви врели-некипели, че всички режийни на фирмата ти ще ги плаща само той: целия наем, всички хонорари и т.н. Накрая излиза, че ти едва ли не бачкаш за спорта.
В същото време е ясно, че разходите на фирмата ти се плащат от общата заработка, а не от нещастния алекс.



А от наемник акъл ....ха ха:))
Наистина си доста изостанал в развитието си...
цитирай
80. анонимен - А ти тези 138 кг от какво ги направи?
26.11.2012 14:53
poet написа:
angpiskova написа:
nikita6864 написа:
Самопосветил си си 5 коментара един след друг?! Бързо настигаш алката :)))

Бекс, да ти дам една друга насока на разговора - ако наистина таз девойчица е модераторка или е била такава, какво би казал за този, който й е дал хляб?


Ей, журналя. Веднага да отидваш да си вършиш работата, а не да ми висиш в блоговете, че с моите данъци си отпрала тоя голям задник.

цитирай
81. becksssss - Блоговото курве написа: "...
26.11.2012 14:57
Блоговото курве написа: "Самопосветил си си 5 коментара един след друг?! Бързо настигаш алката :)))"

Главатарят на най-жалката блогерска група, хомосексуалистът Поет написа: "стига си джафкал, да не ти свия опашката набързо."

"Веднага да връщаш парите на вуйна си! Кво е тва нещо, не стига че се кефиш на бабички, а и крадеш от роднини."

За да не остане по-назад от него, блоговото курве се е отчело с: "Бекс, и аз да ти дам друга насока на разговора - Писковата минава петдесетака, можеш да се пробваш с новелите си при нея."

Добил кураж от блоговата си приятелка, Поетът написа: "Ей, журналя. Веднага да отидваш да си вършиш работата, а не да ми висиш в блоговете, че с моите данъци си отпрала тоя голям задник."

Още ли се чудите, че нищо не върви в България?

П.П. Въпросните цитирани коментари бяха изтрити скоропостижно. Мир на праха им!
Амин!
цитирай
82. pantaleev - Ами сега какво правим
26.11.2012 15:20
Какво отношение да взема като ти и алекс сте ми приятели, така де не съм много съгласен с теб, но няма да споря, направили са го други и съм сигурен че са добронамерени към теб, освен никита и поета които като захапят някого трудно пускат. Не го приемай като заяждане друже но понеже винаги казвам това което мисля ще ти го кажа. Твърдиш многократно че мразиш бедняците, но ми е трудно да го повярвам при вида на онази снимка от лятото на 2011 където си на една маса с известен блогър който е бил, и все още е в графата която мразиш.
цитирай
83. blackpredator - Яяяяя
26.11.2012 15:24
И леля Денка Пискова се включила във войнишката банда.;))
Голям мерак да размахва пръчица, химикалка, или даже пръст.

Част от бандата, също размахва пръст.
Не показалец...;);P
цитирай
84. becksssss - Да, много тъжно, че си изтрил цит...
26.11.2012 15:33
nikita6864 написа:
Да, много тъжно, че си изтрил цитираните коментари. Остава ни само утехата, че си ни цитирал и заветните ни думи ще останат за поколенията!

Разбира се, Ники. Това е, защото съм благороден и ви запазих за поколенията. Освен това, е добре останалите блогъри да разберат колко сте жалки и бездарни.

Между другото, нещо твоята темичка не върви ли, че си чешеш путето при мен?
цитирай
85. becksssss - Пантич,
26.11.2012 15:35
само не ми казвай, че и ти не си схванал какво имах предвид под бедняци, че ще ми дойдете в повечко неразбралите.
цитирай
86. анонимен - Хора, които никога не са осигурили ...
26.11.2012 15:41
Хора, които никога не са осигурили през живота си поне 1 работно място как може да коментират? Особено Марианчо Гробаря Панталеев...
ИЗобщо не сте наясно какво е да си работодател и какви отговорности има той, работника има задължения, които трябва да изпълни (правата не са тема на разговора, право на глас за печалбата на фирмата няма със сигурност, освен ако фирмата не дава бонуси в края на годината за особено добри резултати), обсъждането на печалба на фирма с работник е смешно!!! Може да е като пример за ориентировачна заплата, но до там...правилно заплащане при печеливши фирми е на %, който зависи от предмета на дейност. За всички фирми с различна дейност е различно...плащала съм 7-8 % от оборота на работника, което не е никак по формулата на рустам....ама той грам не разбира от бизнес!
В България работника никога няма да е доволен, ако шефа му е българин, защото работника почва да прави сметка на чужди пари...Печалбата на Фирмата не е ЦИФРА за определяне на заплата! Проумейте го това!!!


п.п. Заплатата се определя според ТРУДА...което пък клони към тезата на Бирения....При неговия предмет на дейност е нормално да е 1:3...но ако се замисля, ако се вложат материали на по- висока цена сметката ще се промени...крайно ако докараш 3000 лв а разходите(материалите) са + , - 500 лв какво правим...? Сметката не е така проста и лесна дори на пръв поглед....!
цитирай
87. анонимен - Що ги триеш?
26.11.2012 15:47
Никой не може да изложи някого така добре, както той сам си може. А тези двамата го правят чудесно.
цитирай
88. анонимен - Ти пък къде се буташ в тема, за която нямаш понятие какво да кажеш...Това не ти е порносайт и...
26.11.2012 16:08
nikita6864 написа:
Добре ми върви темичката, благодаря, че попита, Гоше. Подиграваме ти се с пълна сила.

Заповядай и ти, можеш да дойдеш и логнат, не е нужно да надничаш анонимен през ключалката, както до сега ;)


тъпите заучени фрази са доста досадни...а както казах и на Балев троленето е вече демоде!!!
цитирай
89. ko642 - Евалата Кехлибарен ! Плащал високи ...
26.11.2012 16:17
vmir написа:
ofir написа:
Евалата Кехлибарен ! Плащал високи заплати в евро и крайният продукт бил по-евтин от тукашният.
Абе селяндур, четеш ли какво пишеш ?


Колкото и невероятно да ти изглежда, така го правят някои - и по-големи заплати плащат, и по-евтино продават, и повече печелят. А на теб това ти изглежда като приказка от 1001 нощ, защото са ти набили плътно в главата, че се печели САМО от ниски заплати, високи цени, или с прецакване на клиента с качеството. Понаучи малко, преди да повтаряш андрешковщините, с които си закърмен.


Например Apple. iPad-а им струва 200$ но го продават 6-700$ според зависи. Произвежда се в Китай в заводи които приличат на концентрационен лагер (има доста смимки из нет-а) и са най-успешната корпорация в момента.

Аман от блогови мъдреци!

До автора - пийни зелев сок, помага ;)
цитирай
90. ramone - ехааа,
26.11.2012 16:18
хорцето продължава. Супер.
цитирай
91. анонимен - Въпреки, че й направих забележка, ...
26.11.2012 16:23
poet написа:
Въпреки, че й направих забележка, че нищо не работи, а само виси в блога по цял ден, тя почна на ЛС да ми се дуе как пътувала със самолет на разноски на народа и изобщо не й дремело от нищо.

Ето това, бексе, ето това е причината за дереджето на държавата. Безполезни лелки чиновнички.


"Умнико", българският данъкоплатец не плаща почти нищо за командировките ми. Защото съм от журналистите, които са канени там, където пътуват. Като казвам "канени", означава на пълни разноски. Защото там, където пътувам, се уважават двете неща, които в България не се ценят - труд и мисъл.
Ако не си светнат, нека те светна аз - не съм чиновник, а журналист и моята работа не се мери като на чиновника. Повече няма да ти обяснявам, че ще ти дойде в повече - и без това те натоварих доста.
А иначе пращай, та да се види ти какво правиш на работното си място.
цитирай
92. kamosutrov - Бушмилс, тук явно има огромно неразбиране по темата.
26.11.2012 16:29
Всеки си пее ариите, а малко искат да участват в хора. Поетът, още ли се интересуваш от полова мощ или кротна на нечий ... интерес?
цитирай
93. ofir - Али, проституцията не е забранена и ...
26.11.2012 16:33
Али, проституцията не е забранена и е лесна за практикуване, но за сметка на това, превръща жената в парцал.
цитирай
94. kamosutrov - Баси, какъв умен народ има тук.
26.11.2012 16:35
Само си представям, как някой от тия ще се изтъпани пред някой работодател и ще му каже в очите:
Виж к`во, готин. Ще ме вземеш на работа, но ще ми плащаш половината от заработеното от тебе. Или не, искам 5 бона месечно и нито стотинка по-малко. И ще правиш к`вот ти казвам, че ще си вдигна шапката и ще ида на друго място. По принцип така правя, когато не ми отърват условията.
С две думи, като героя от този фундаментален виц:
Знаеш ли, цяла нощ чуках!
И как се изяви мацката?
Ами, не знам. Не ми отвори.
цитирай
95. ofir - Въпреки, че й направих забележка, ...
26.11.2012 16:40
angpiskova написа:
poet написа:
Въпреки, че й направих забележка, че нищо не работи, а само виси в блога по цял ден, тя почна на ЛС да ми се дуе как пътувала със самолет на разноски на народа и изобщо не й дремело от нищо.

Ето това, бексе, ето това е причината за дереджето на държавата. Безполезни лелки чиновнички.


"Умнико", българският данъкоплатец не плаща почти нищо за командировките ми. Защото съм от журналистите, които са канени там, където пътуват. Като казвам "канени", означава на пълни разноски. Защото там, където пътувам, се уважават двете неща, които в България не се ценят - труд и мисъл.
Ако не си светнат, нека те светна аз - не съм чиновник, а журналист и моята работа не се мери като на чиновника. Повече няма да ти обяснявам, че ще ти дойде в повече - и без това те натоварих доста.
А иначе пращай, та да се види ти какво правиш на работното си място.

Пискова, в България има само четирима души които имат правото да се титулуват журналист. Всички останали, включително и ти, сте полико-икономически проститутки.
цитирай
96. анонимен - ofir,
26.11.2012 16:50
умирам анонимни страхливци да ми дават квалификации. Аз, политико-икономическата проститутка, съм си тук с личицето. Я си покажи твоето, м?
цитирай
97. kamosutrov - Сериозна заплаха, треперя.
26.11.2012 16:54
poet написа:
казах ти да не ми се правиш на отворен, че ще ти дърпам ушите!

цитирай
98. ko642 - @101
26.11.2012 16:54
Чети ако можеш:

http://www.isuppli.com/Teardowns/News/pages/New-iPad-32-GB-4G-Carries-364-35-Bill-of-Materials.aspx

20-30$ ?! мещо май не си в час?! Apple колкото и да са добри все пак не продават въздух.
цитирай
99. ofir - До 101
26.11.2012 16:55
Браво бе умник! Щом като ниската цена не се влияе от това, че се произвежда в Китай, то би ли ни осветлил, защо не ги правят в САЩ?
цитирай
100. анонимен - Я тези, които някога сте били РАБ...
26.11.2012 17:11
Я тези, които някога сте били РАБОТОДАТЕЛИ да минат в ДЯСНО, а тези, които са били само работници в ЛЯВО...Иначе разговора стана боза!
цитирай
101. ofir - умирам анонимни страхливци да ми ...
26.11.2012 17:19
angpiskova написа:
умирам анонимни страхливци да ми дават квалификации. Аз, политико-икономическата проститутка, съм си тук с личицето. Я си покажи твоето, м?

Няма значение, дали се представяш с лице или задник. Това не отменя фактите.
цитирай
102. kimiraikkonen - ТОЗИ БИРА ЧОВЕК ЛОШ
26.11.2012 17:32
ТОЗИ БИРА ЧОВЕК ЛОШ
цитирай
103. vmir - 93. ko642,
26.11.2012 17:35
ko642 написа:
vmir написа:
ofir написа:
Евалата Кехлибарен ! Плащал високи заплати в евро и крайният продукт бил по-евтин от тукашният.
Абе селяндур, четеш ли какво пишеш ?


Колкото и невероятно да ти изглежда, така го правят някои - и по-големи заплати плащат, и по-евтино продават, и повече печелят. А на теб това ти изглежда като приказка от 1001 нощ, защото са ти набили плътно в главата, че се печели САМО от ниски заплати, високи цени, или с прецакване на клиента с качеството. Понаучи малко, преди да повтаряш андрешковщините, с които си закърмен.


Например Apple. iPad-а им струва 200$ но го продават 6-700$ според зависи. Произвежда се в Китай в заводи които приличат на концентрационен лагер (има доста смимки из нет-а) и са най-успешната корпорация в момента.

Аман от блогови мъдреци!

До автора - пийни зелев сок, помага ;)


Сега остава да почетеш за ценови политики, пазарни стратегии, иновации, производствени разходи и видове икономии, да ги отделиш едно от друго, докато не забравяш как се променят във времето според текущия период от жизнения цикъл на продукта. И ще станеш готов да започнеш отърваването си от всезнайковщината, която те кара да мислиш, че като си прочел някоя вестникарска статия как бедните китайци шият риза за 18 цента, а гадните капиталисти пълнят гушки, значи за теб тайни в икономиката, бизнеса и политиката оттук нататък нЕма.

И като четеш, обърни внимание главно как се менят себестойността и цената на иновативния продукт и от какво зависят. И да не схванеш, не се отчайвай, защото има шанс да научиш поне, че зад стабилните фасади на корпорациите текат доста противоречиви тенденции, с които те непрекъснато трябва да се справят, а за да печелят добре, е нужно доста повече от фантазии да затварят работниците в затвори да им работят за жълти стотинки, а те да продават същия труд за стотици долари, защото реалността е доста по-различна от приказките за всезнайковци.

цитирай
104. ofir - Браво бе умник! Щом като ниската ...
26.11.2012 17:44
анонимен написа:
ofir написа:
Браво бе умник! Щом като ниската цена не се влияе от това, че се произвежда в Китай, то би ли ни осветлил, защо не ги правят в САЩ?


Продължават да ми излизат мненията като "анонимен", не знам защо. Не съм казал, че в САЩ биха стрували на същата цена, а по-скоро че има далеч по-ниско платени работници от китайците. Особено тези, които работят в електрониката получават добри пари (сравнено с българския стандарт).
Аз не вярвам на материалите, които Епъл "авторитетно" пробутват с цел да си оправдаят високите цени. Аз уважавам качеството на продуктите им, но как така други таблети с подобни характеристики и също утвърдени марки струват близо 30% по-евтино от Епъл? Излиза че те (НТС, Самсунг и т.н.) работят на загуба:)))

А бе ти, нормален ли си. Някой продавал по-евтино от друг и това означава, че работи на загуба. Случайно да ти е минало през ума, че работят с по-ниска печалба ?
цитирай
105. анонимен - умирам анонимни страхливци да ми ...
26.11.2012 18:10
ofir написа:
angpiskova написа:
умирам анонимни страхливци да ми дават квалификации. Аз, политико-икономическата проститутка, съм си тук с личицето. Я си покажи твоето, м?

Няма значение, дали се представяш с лице или задник. Това не отменя фактите.

Извади фактите де! Защото аз твърдя едно нещо, което е факт - че си един страхлив анонимник, който плюе по другите без да има доказателства.
цитирай
106. ko642 - @109
26.11.2012 18:16
Изписал си доста думи без да казваш нищо. Доколкото схващам се опитваш да ми дадеш съвет но не мога да разбера какъв точно. Интерсно откъде си наясно за 'противоречивите тенденции в корпорациите' - да не би да си CEO в някоя такава? Намирисва ми на 'дървена философия'

За твое сведение Apple не си крият разходите и приходите - пропорцията говори в тяхна полза и за това акцията им се продава доста скъпо.

Както виждаш, изразявам се доста ясно и кратко (за разлика от теб) ако наистина считаш че разбираш нещо, бъди така добър да се изразяваш и ти така - останалото е просто 'бял шум'.
цитирай
107. becksssss - Виждам, че нещата са излезли извън ...
26.11.2012 18:55
Виждам, че нещата са излезли извън контрол. Успях само набързо да изтрия два-три тъпи и заядливи коментара на блоговото курве. Интересно ми е, като толкова много се забавлява в собствената си тема, посветена на мен, чий хуй дири тук. Явно, колкото и да е тъпа, дори и тя е проумяла, че няма да я огрее с Поета, та е решило момичето да си почеше шундата в моя блог. Няма лошо. Това е нормално, защото аз съм популярен и четен блогър, за разлика от тяхната жалка група бездарни палячовци и предлагам обширна арена за чесане на недочесани блогови путки.

До анонимен №99 - нямам представа защо излизаш като анонимен. Лично аз не съм трил анонимни коментари в блога си днес. По традиция трия само блоговото курве и Поета. Ако продължаваш да излизаш анонимен, напиши си ника под коментара за всеки случай.

Така.

Аз лично не мисля да коментирам повече предмета на постинга. Достатъчно хора коментираха от снощи насам, много мнения се чуха, някои интересни, други - пълни глупости и болни бръщолевения, много обиди, много помия се изля, едни схванаха, други - не, но затова е интересен светът. Защото хората са различни.
Разбира се, аз не се отказвам от тезата си, че за собственото си незавидно положение, са си виновни самите българи и никой друг. Виновни са заради завистта си, злорадството, тарикатлъка, омразата и Вселенското Отебаване на всякакви правила и норми. И, докато аз мога да си позволя неща, които повечето от вас не могат да сънуват, защото съм се трудил и съм си ги заслужил, вие ще продължавате да се къпете в Обществената Баня без да смеете да се наведете за изпуснатото сапунче, че току виж някой себеподобен ви го е отпрал отзад.
Ами, това е от мен засега.

Искрено ваш
бат’ Жоро
цитирай
108. ofir - умирам анонимни страхливци да ми ...
26.11.2012 19:14
angpiskova написа:
ofir написа:
angpiskova написа:
умирам анонимни страхливци да ми дават квалификации. Аз, политико-икономическата проститутка, съм си тук с личицето. Я си покажи твоето, м?

Няма значение, дали се представяш с лице или задник. Това не отменя фактите.

Извади фактите де! Защото аз твърдя едно нещо, което е факт - че си един страхлив анонимник, който плюе по другите без да има доказателства.

Случайно фамилията ти да е Иванджийски? Или Кеворкян? Може би се казваш Тома Томов или Дмитрии Иванов?
Не ! Ти се казваш П-И-С-К-О-В-А.
Това са фактите за теб и всички останали от гилдията.
цитирай
109. ramone - копелета,
26.11.2012 19:20
след като батЖоро закри дискусията, аз мое ли извън темата да попитам кой от вас, ме прокле, та днес ми паднаха тоците на мотора и утре ще трябва да си чарджвам батерията:)))
цитирай
110. tit - becksssss ,
26.11.2012 19:25
аз захапах нещата още във втори коментар!:)

saadi,...Сарториум,
аз имам добър спомен от твоя блог. Неприятно ми е, че човек като теб свежда изключително сериозни неща до забавление...разподскачане и прочее детинщини. Щото, когато Поета троли, той троли няколко честолюбиви егоисти, които са в сайта и могат да се защитят. Бекс подхвана един скромен съблогър, изразил се неправилно, в негово лице стотици объркани, работещи срещу мизерно заплащане люде, които даже идея нямат за сайта и изля върху им помия, от която и бббб би се изчервил...
Щото, Сарториум, правилото 30:30:30 е почтената сделка на борсата на труда! Ако се вгледаш безпристрастно ще видиш, че цената на труда е фифти/фифти с печалбата на работодателя.
В България не е така...и има много причини.
Които явно не могат да бъдат обсъждани в постинг, чиято цел е чесане...на разни неща!:)
Нищо няма да се промени, докато не започнем да изискваме спазването на почтеността в изначалната търговска сделка - тази на труда! Пък после - който не работи - аут! Който не плаща заплата - в съда...и т.н.

Извинявам се, че досадих с мнението си на наемник, което както схванах - не важело, но повече няма да се повтори!:))

Приятна вечер!:)
цитирай
111. анонимен - ofir,
26.11.2012 19:26
точно така, казвам се ПИСКОВА и се гордея с това!
Щях да се срамувам, ако ми беше излязло досие и за да постигна нещо, съм накисвала други хора.
Не знам дали изобщо би могъл да стоплиш колко съдби са съсипани от такива. Ама нямаш толкова акъл, а и като те гледам каква анонимна шушумига си, сигурно си от отбора на доносниците.
цитирай
112. ofir - Иха мелез, ма как го рече - мога да си ...
26.11.2012 19:28
Иха мелез, ма как го рече - мога да си позволя неща, които другите само сънуват. Цар си! Обаче, колкото и да се перчиш, ти, като всеки мелез, никога не ще имаш това които НИЕ имаме. А то е, много по-ценно от това което можеш да си позволиш.
Защо ли всички мелези избивате комплекса си за малоценност и липсата на генетична чистота, чрез омраза,егоизъм и мания за величие ?
цитирай
113. анонимен - По същество -
26.11.2012 19:29
много от твърденията на Бекс са спорни, но аз съм безумно съгласна с този негов коментар:
"Разбира се, аз не се отказвам от тезата си, че за собственото си незавидно положение, са си виновни самите българи и никой друг. Виновни са заради завистта си, злорадството, тарикатлъка, омразата и Вселенското Отебаване на всякакви правила и норми".
цитирай
114. valsodar - По един много точен и пряк начин си ...
26.11.2012 19:38
По един много точен и пряк начин си казал как стоят нещата и трябва човек наистина да е доказан олигофрен, за да не се съгласи с теб!
За минусите - смея се на тези, които са ти ги дали, защото с тях те се доказват като пълни олигофрени, на които винаги все някой им е виновен, но никога тяхното невежество, мързел и чиста проба простотия!

Поздрави от мен!
цитирай
115. vmir - 112. ko642,
26.11.2012 19:40
ko642 написа:
Изписал си доста думи без да казваш нищо. Доколкото схващам се опитваш да ми дадеш съвет но не мога да разбера какъв точно. Интерсно откъде си наясно за 'противоречивите тенденции в корпорациите' - да не би да си CEO в някоя такава? Намирисва ми на 'дървена философия'

За твое сведение Apple не си крият разходите и приходите - пропорцията говори в тяхна полза и за това акцията им се продава доста скъпо.

Както виждаш, изразявам се доста ясно и кратко (за разлика от теб) ако наистина считаш че разбираш нещо, бъди така добър да се изразяваш и ти така - останалото е просто 'бял шум'.


Бял шум ли? Просто трябва да помниш, че корпорациите не печелят от един щастлив или нагласен момент или ситуация, защото около иновативните продукти всичко непрекъснато се променя. Щом настояваш, ще ти кажа какво прави СЕО – държи под контрол всички процеси и количества и прави необходимото, за да поддържа необходимия баланс между тях, защото без този баланс, и да скъсаш работниците от бачкане, пак може да фалираш.

За да излезеш на пазара и да печелиш с иновативен джобен продукт, за който да дават $800, ти трябват количества, които няма как да знаеш предварително, но ги предопределяш главно чрез вложените капиталови инвестиции за закупуване на машините и производственото оборудване. Ако производството ти превишава очакваното търсене, смъкваш цената, за да не задръстиш складовете и да не останеш без налични пари за оперативните разходи. Ако обаче не можеш да насмогнеш на търсенето, можеш да вдигнеш цената, или да увеличиш оползотворяването на производствените капацитети с наемане на допълнителни работници и увеличаване натоварването на машините. Тогава обаче, по правило увеличаваш производствените разходи, респективно себестойността, което при висока цена, ще бъде оправдано. Според търсенето, разпределяш парите между капиталови разходи, разходи за проучване на търсенето и реклама, разходи за следващото подобряване на продукта, заплати, обезщетения, лихви, разплащания и прочие.

Тук вече би трябвало да се досетиш, че от разпределението на парите в най-голяма степен ще зависи текущото и бъдещото финансово състояние на корпорацията ти. За каквото и да дадеш повече от необходимото, резултатите ти ще страдат. Мога да ти го обясня и подробно, но едва ли е необходимо. Най-съществените тенденции, с които трябва да се съобразяваш, са повишаването и след това намаляването на търсенето на конкретния продукт, съпроводено с повишаване и последващо падане на цените. Производствените разходи по правило непрекъснато падат, но само, ако правиш необходимите капиталови разходи за разширяване на производството. Полакомиш ли се да завладееш по-бързо пазара с големи капиталови инвестиции, можеш да останеш без пари за реклама, да ти падне търсенето, а намалеят ли продажбите, можеш да останеш без пари за заплати, а подгонят ли те кредиторите, може и да фалираш, независимо от прекрасните перспективи, успешното управление е въпрос преди всичко на баланс, мяра, усет и далновидна представа за потребителските навици и предпочитания. Увеличаване на печалбата от бройка, може да води до намаляване на общата печалба, така, че и там трябва да си много в час с реакциите на пазара и да смяташ бързо и вярно.

Хайде, оправяй сe сам нататък, само не ми разправяй, че добрия бизнес не ползва кредити и няма задължения, защото това ще е твърде невежо, за да заслужава каквото и да било внимание.
цитирай
116. saadi - ramone , блогърът ofir те е проклел .
26.11.2012 19:41
Той е джудже и мрази мотористи . Освен това е и доста глуповат .
Смятам , че това са солидни доказателства .
цитирай
117. rubsy - Здравей ,Бекссссс.
26.11.2012 19:54
Прочетох блога ти и държа да споделя,че всеки донякъде е прав за себе си,защото всеки търси най-доброто от своята си гледна точка..
И понеже езика ти е доста остър,се сетих за онази хубава поговорка "Не е страшно,че не можем да нахраним бедните,а че не можем да нахраним богатите."

И ще ти кажа друго-аз също се изнервям,когато работници като мен ходят да ми пушат,без това да е регламентирана почивка.И когато един прекрасен ден ми писна и отидох да седна и аз(ама без да пуша) шефа дойде и каза че трябвало да се разделяме 'щото видиш ли си позволявам волности и не било добър пример за другите работници ?!

От известно време имам удоволствието да живея в чужбина,за да науча втори чужд език.И тъй като седенето в къщи не си е работа,се захванах да бачкам.В Германия всеки говори английски и не е проблем,че не разбирам все още добре немския.
И тук е момента да кажа че се родих.Шефа ми има очи да види старанието ми - нещо,което в България за 5 години не ми се е случвало. Водя нормален диалог с него,без да ми се прави на важен и да ме критикува ако не е в настроение.Когато сбъркам нещо,не се крещи и псува,ами нормално се обяснява къде е грешката и как трябва да бъде по стандарт. Той се УСМИХВА! Плаща ми извънредния труд. След 20.00 вечерта взимам 20% отггоре.Има бонуси за старание. Платена отпуска след третия месец и -черешката на тортата- като работник във фирмата аз имам право на глас относно дейността на фирмата,засягаща моя пост там.
За първи път мога да кажа че ходя на работа с усмивка и тези 8 часа,минават като 4.За заплатата е повече от излишно да коментирам.
За теб това важи ли?
Та четейки поста ти,от позицията на работник си плюх няколко пъти в пазвата,благодарейки на Господ,че не те познавам.Защото мога да забележа отношението ти към обикновения човек.
Винаги в нужно време и търпение.Особено за да се нагодят два характера към екипност и да се създаде добра работна обстановка.
Търпение и уважение към личността на Човека,което при теб липсва.
цитирай
118. becksssss - 124. анонимен
26.11.2012 20:00
Ти явно си идиот. От кое точно ти стана ясно, че съм затоплял отношения с когото и да е? Откъде ти хрумна този гениален извод?
цитирай
119. ofir - Пискова, това ви е проблема на ми...
26.11.2012 20:02
Пискова, това ви е проблема на мижитурките. Като нямате аргументи вадите до болка познатите досиета, доносници, ДС-та и ги лепвате на противника.
А мелези като Бекса, подминават неудобните въпроси или насаждат омраза.
Точно тук се крие ядката на моженето в спора. Ти не знаеш кой е срещу теб и не можеш да реагираш адекватно.
Друга песен щеше да пееш ако знаеш, че аз се казвам Харпацумян, Златев, Данаилов или Паръмова.
И понеже съм обикновен ОФИР, ти реши, че съм от ДС.
Само че мила, на ОФИР философията никога не му позволява да бъде слуга на когото и да е !
цитирай
120. saadi - tit , изобщо не съм се опитвал да троля или да разподскачам някого . Хич не ми е
26.11.2012 20:17
весело като ви чета коментарите . Реве ми се направо , ако трябва да съм честен .
Тлнет какво ? Той е шишкавият маскиран отмъстител в блог.бг ли ? Тоя дето раздава правосъдие над егоистите ?
Ами , че то в тоя сайт има ли някой дето не се изживява като последна инстанция ?
Писах ви две години сериозни и смислени постинги (в сарториум) , а вие се трупахте да се радвате на блога на бббб , щото там не пише разни трудни за разбиране работи , ами кой бил шпендел , коя била дърта и на кой му е най-малка пишката . Ей затуй сте объркани , работещи срещу мизерно заплащане хора . Щото чакате някой друг да хвърли домата , пък вий да гледате сеир от безопасно разстояние .
Не ми се мели пак едно и също . Кой както иска , така да го разбира живота .
А против блогъра Алекс нямам нищо против . Никът му беше използван като нарицателен образ . Не мога да градя мнения за някой от един - два коментара нета .
цитирай
121. ofir - Саади, жалък си като „Стелт“ пред ...
26.11.2012 20:20
Саади, жалък си като „Стелт“ пред Сръбката ПВО.
цитирай
122. ko642 - @121
26.11.2012 20:31
Коя част на 'кратко и ясно' не рзбра?

"...вложените капиталови инвестиции за закупуване на машините и производственото оборудване .."

Отдавна никой не купува машини и производство. Foxconn, която сглобява iPad е китайска компания. Викат му vetical market.

Продължават да ви пълнят главата с глупости по тези курсчета дето ги караш и ми цитираш пасажи от тях. Едно е на книга друго е на яве!

Очаквам мноооого дълг отговор :) .. теоретично подплътен разбира се.
цитирай
123. saadi - rubsy , аз съм го срещал Бекс . Той е ужасно чудовище .
26.11.2012 20:31
Работниците му превиват гръб 20 часа в денонощието . Хлътналите им от глад очи , отдавна са пресъхнали от горчиви сълзи . В мрачните студени подземия на кв. Меден рудник , където работят тези окаяни роби на злия Бекс , тишината се нарушава само от тъжното подрънкване на оковите им .
Самият Бекс често слиза да ги бие с камшик , като преди това облича есесовската униформа , наследена от баба му .
Плаща им по педесе стинки на седмица , за да ги унижи допълнително .
Да ти настръхне косата от ужас направо .
цитирай
124. tit - Сарториум,
26.11.2012 20:41
аз те четях и даже коментирах, до колкото си спомням...

Не привиждам "отмъстители". Всеки отговаря за себе си.
Виж, опитвам се да бъда обективна, но вашата тайфа това не я устройва.

Алекс е жив човек, с чувства и мисли, с характер...как мислиш, се е почувствал след "справедливия" гняв на Бекса? Същия този Бекс, когото след малко вкупом ще скочите да защитавате оттатък от "страшния", "смешен" ТлНет?

За Алекс скочих само аз...

А тая работа за доматите с домати няма да стане, Сарториум!
Иначе - за сеира си прав!:)
цитирай
125. vmir - 130. ko642,
26.11.2012 20:48
ko642 написа:
Коя част на 'кратко и ясно' не рзбра?

"...вложените капиталови инвестиции за закупуване на машините и производственото оборудване .."

Отдавна никой не купува машини и производство. Foxconn, която сглобява iPad е китайска компания. Викат му vetical market.

Продължават да ви пълнят главата с глупости по тези курсчета дето ги караш и ми цитираш пасажи от тях. Едно е на книга друго е на яве!

Очаквам мноооого дълг отговор :) .. теоретично подплътен разбира се.


Забрави.
Кратко или дълго, може да се говори с човек, който е наясно с понятията, мястото им и връзките между тях. Нямам какво да кажа повече за теб по въпроса.
цитирай
126. kamosutrov - Саади, каквато публиката, такива и популярните автори
26.11.2012 20:50
Ще ме прощаваш, но верен лакмус е Слави, разните му брадъри. Моля, Бекс, Вмир, Саади да не ми ритат паничката. Аз обучавам на икономика и планиране и ще ви намразя до дъното на дънките си, ако продължавате да учите народа безплатно!
Поне билетчета пускайте. За мое успокоение. :-)))))))))))))
Офир, нищо не вдяваш от ПВО. Съдейки по крайния резултат, к`во от туй че е свален 1 Стелт? Планирани загуби. Ще ме прощаваш, но кои са ти неудобните въпроси? Освен псевдоикономически полюции, нищо конкретно.
цитирай
127. ofir - Ще ме прощаваш, но верен лакмус е ...
26.11.2012 21:33
kamosutrov написа:
Ще ме прощаваш, но верен лакмус е Слави, разните му брадъри. Моля, Бекс, Вмир, Саади да не ми ритат паничката. Аз обучавам на икономика и планиране и ще ви намразя до дъното на дънките си, ако продължавате да учите народа безплатно!
Поне билетчета пускайте. За мое успокоение. :-)))))))))))))
Офир, нищо не вдяваш от ПВО. Съдейки по крайния резултат, к`во от туй че е свален 1 Стелт? Планирани загуби. Ще ме прощаваш, но кои са ти неудобните въпроси? Освен псевдоикономически полюции, нищо конкретно.

Понеже нищо не вдявам от икономика, попитах мелеза, как става така, че един шофер в България едвам оцелява със справедливо заплащане, а в Германията живее „като бял човек“.
Обаче мелеза реши да не отговори. Защо ли?
Изглежда, че и ти, великият плановик, нещо даваш заето на този въпрос.
цитирай
128. blackpredator - За блога на Сарториум,
26.11.2012 21:33
мога да цитирам Цезар Пратчет:
„Vizi, veneri, vamoozi - посетих, прихванах срамна болест, чупих се...:PP

Катана е като банкомат-скъперник.
Вместо банкноти - само квитанции...:)
цитирай
129. becksssss - Тъкмо изтрих по инстинкт комент...
26.11.2012 21:34
Тъкмо изтрих по инстинкт коментарите на Никита и Поета и гледам, че Саади ги е цитирал. Тюх да му се невиди макар!

Анонимен №39, кой е тоя Панайот от Биг Брадър? Явно щом гледаш Биг Брадър, си идиот. Нещо друго да искаш да знаеш? Ще трия когото си поискам. Проблем?
цитирай
130. becksssss - Същия този Бекс, когото след малко ...
26.11.2012 21:44
tit написа:
Същия този Бекс, когото след малко вкупом ще скочите да защитавате оттатък от "страшния", "смешен" ТлНет?


Глупости, онова е временен постинг - има няма още десетина минути и го деактивирам. Как така реши, че всички вкупом ще тръгнат да ме защитават? Тит, ти не си на себе си. Мисля, че имаш нужда от почивка. :-)
цитирай
131. becksssss - Блогерът Офир ме нарича мелез, п...
26.11.2012 21:48
Блогерът Офир ме нарича мелез, понеже си мисли, че мразя българите заради немските си корени. Явно така си мисли, че ще ме обиди. Не е така, Офире, просто не разбрах какво толкова ме попита, та да си струва да ти отговоря. Освен това, на теб съм ти казвал още преди няколко постинга, че не ме вълнуваш и няма да ти отговарям на глупостите.
цитирай
132. saadi - Блеки , прочети на срамната болест някой от твоите коментари
26.11.2012 21:50
и тя ще умре незабавно :P
цитирай
133. becksssss - Опааа! Отново изтрих по инстинкт ...
26.11.2012 22:02
Опааа! Отново изтрих по инстинкт едно коментарче на курвето. :-)) Някак от самосебе си се получава - извън моя контрол е.
цитирай
134. blackpredator - Хех, saadi,
26.11.2012 22:06
Исках само косвено да кажа на теб и becksssss, че щом сте обилно "окосмени", излишно е да се правите на маймуни...:D
цитирай
135. ofir - Мелез, наистина ли си толкова тъп, ...
26.11.2012 22:15
Мелез, наистина ли си толкова тъп, че не разбра какъв е въпроса. Саади го разбра, ти не успя, егати !?
И, не те обиждам.
Истината дали те обижда?
цитирай
136. becksssss - Блеки, прочети на срамната болест ...
26.11.2012 22:19
saadi написа:
Блеки , прочети на срамната болест някой от твоите коментари и тя ще умре незабавно :P

Хахахахахахаха!!! :-))) :-)))
цитирай
137. becksssss - Орфей,
26.11.2012 22:56
ofir написа:
Мелез, наистина ли си толкова тъп, че не разбра какъв е въпроса. Саади го разбра, ти не успя, егати !?
И, не те обиждам.
Истината дали те обижда?

Напротив, гордея се с немските си корени. Казах ти, че не си струва да ти отговарям за каквото и да е. Каквото съм имал да го казвам, го казах и умните хора го разбраха. Ако ти не си го разбрал, проблемът е в теб.
цитирай
138. rustam - Ееееее, знаех си!
26.11.2012 23:02
Така като прегледах коментарите, най-добре и най-пълно те е разбрала блогърката Алката, дето разправя, че "фактите ги измислят учените!"

Значи, направо съм улучил десятката, след като преди 5-6 дена я прекръстих на Гинка Умното.
цитирай
139. becksssss - Уважаеми съблогъри, с удоволствие ...
26.11.2012 23:16
Уважаеми съблогъри, с удоволствие ви съобщавам, че въпреки, че вече съм пиян като гъз, аз безпогрешно различавам коментарите на блогерката Никита и също толкова успешно продължавам да ги трия. Много се гордея със себе си. :-) Наздраве на всички! Включително и на теб, Рустаме! :-))
цитирай
140. becksssss - Никитке, ти си ебахти и бацила.
27.11.2012 01:18
Никитке, ти си ебахти и бацила. Освен това, ти си толкова момиче, колкото аз съм Великденския заек.
цитирай
141. kamosutrov - Аха, шофера едвам оцелявал в България
27.11.2012 09:20
ofir написа:
kamosutrov написа:
Ще ме прощаваш, но верен лакмус е Слави, разните му брадъри. Моля, Бекс, Вмир, Саади да не ми ритат паничката. Аз обучавам на икономика и планиране и ще ви намразя до дъното на дънките си, ако продължавате да учите народа безплатно!
Поне билетчета пускайте. За мое успокоение. :-)))))))))))))
Офир, нищо не вдяваш от ПВО. Съдейки по крайния резултат, к`во от туй че е свален 1 Стелт? Планирани загуби. Ще ме прощаваш, но кои са ти неудобните въпроси? Освен псевдоикономически полюции, нищо конкретно.

Понеже нищо не вдявам от икономика, попитах мелеза, как става така, че един шофер в България едвам оцелява със справедливо заплащане, а в Германията живее „като бял човек“.
Обаче мелеза реши да не отговори. Защо ли?
Изглежда, че и ти, великият плановик, нещо даваш заето на този въпрос.

Шофьор на какво? Такси? Да си видял такси без помпа?
Товарни превози? Да си видял такъв да не продава гориво? На автобус? Също. На междуградски? До скоро изкарваха в сивото по 40-100 лв. на курс от пренос на пратки. Отговорих ли ти? Че се връзваш на стандартната българска практика, дай да се оплаквам, че е най-лесно.
цитирай
142. ofir - Мелез, наистина ли си толкова тъп, ...
27.11.2012 09:51
becksssss написа:
ofir написа:
Мелез, наистина ли си толкова тъп, че не разбра какъв е въпроса. Саади го разбра, ти не успя, егати !?
И, не те обиждам.
Истината дали те обижда?

Напротив, гордея се с немските си корени. Казах ти, че не си струва да ти отговарям за каквото и да е. Каквото съм имал да го казвам, го казах и умните хора го разбраха. Ако ти не си го разбрал, проблемът е в теб.

Много добре схванах какво искаш да кажеш и от мен ще имаш пълната подкрепа, твоите статии да бъдат на чело. Защото мелез, те наливат вода в моята мелница.
Но ти продържаваш да прилагаш селски манталитет, като отказваш да отговориш на поставеният от мен въпрос. което е разбираемо до някъде, с оглед на замърсяването на на генома с паразитен ген. Пък бил той и германски.
цитирай
143. ofir - Ще ме прощаваш, но верен лакмус е ...
27.11.2012 09:53
kamosutrov написа:
ofir написа:
kamosutrov написа:
Ще ме прощаваш, но верен лакмус е Слави, разните му брадъри. Моля, Бекс, Вмир, Саади да не ми ритат паничката. Аз обучавам на икономика и планиране и ще ви намразя до дъното на дънките си, ако продължавате да учите народа безплатно!
Поне билетчета пускайте. За мое успокоение. :-)))))))))))))
Офир, нищо не вдяваш от ПВО. Съдейки по крайния резултат, к`во от туй че е свален 1 Стелт? Планирани загуби. Ще ме прощаваш, но кои са ти неудобните въпроси? Освен псевдоикономически полюции, нищо конкретно.

Понеже нищо не вдявам от икономика, попитах мелеза, как става така, че един шофер в България едвам оцелява със справедливо заплащане, а в Германията живее „като бял човек“.
Обаче мелеза реши да не отговори. Защо ли?
Изглежда, че и ти, великият плановик, нещо даваш заето на този въпрос.

Шофьор на какво? Такси? Да си видял такси без помпа?
Товарни превози? Да си видял такъв да не продава гориво? На автобус? Също. На междуградски? До скоро изкарваха в сивото по 40-100 лв. на курс от пренос на пратки. Отговорих ли ти? Че се връзваш на стандартната българска практика, дай да се оплаквам, че е най-лесно.

На конски впряг!
цитирай
144. pantaleev - Бекс разбрах какво си искал да кажеш
27.11.2012 10:20
Просто от части съм съгласен с мнението ти в което няма нищо лошо. Обаче дискусията в твоя блог е придобила махленски привкус. Проблемът ни на българите се вижда и в дискусията. Всеки се пише голям експерт - кой по икономика, кой по политика, кой дава оценки ей така - слагам в общия кюп всички спорещи.
Много са ми смешни хора които отговорят на коментарите в постинги на други автори, или тълкуват "какво е искал да каже авторът". Понякога човек трябва да мълчи, не за друго а защото може би изглежда по умен.. в собествените си очи.
Поздрави!
цитирай
145. ramone - е те това вече ме фърли у потрес:
27.11.2012 11:03
angpiskova написа:
много от твърденията на Бекс са спорни, но аз съм безумно съгласна с този негов коментар:
"Разбира се, аз не се отказвам от тезата си, че за собственото си незавидно положение, са си виновни самите българи и никой друг. Виновни са заради завистта си, злорадството, тарикатлъка, омразата и Вселенското Отебаване на всякакви правила и норми".

По-горе, госпожата е написала, че е от журналистите, които са канени, там където пътуват, като уточнява, че "канени" означавало на пълни разноски (на поканилите).
Та имам въпрос към нея - теб, уважаема, затова ли те канят (на пълни разноски) - щото си завистлива, злорада, тарикат и си вселенски отебала секакви правила и норми?
п.с. батерията ми е заминала - ае са 60 кинта назад. Копеленца:)))
цитирай
146. becksssss - Обаче дискусията в твоя блог е пр...
27.11.2012 12:11
pantaleev написа:
Обаче дискусията в твоя блог е придобила махленски привкус.

Пантич, за това не съм виновен аз, брат. Може би нивото на повечето от коментиращите е махленско.
цитирай
147. анонимен - много от твърденията на Бекс са с...
27.11.2012 12:35
ramone написа:
angpiskova написа:
много от твърденията на Бекс са спорни, но аз съм безумно съгласна с този негов коментар:
"Разбира се, аз не се отказвам от тезата си, че за собственото си незавидно положение, са си виновни самите българи и никой друг. Виновни са заради завистта си, злорадството, тарикатлъка, омразата и Вселенското Отебаване на всякакви правила и норми".

По-горе, госпожата е написала, че е от журналистите, които са канени, там където пътуват, като уточнява, че "канени" означавало на пълни разноски (на поканилите).
Та имам въпрос към нея - теб, уважаема, затова ли те канят (на пълни разноски) - щото си завистлива, злорада, тарикат и си вселенски отебала секакви правила и норми?
п.с. батерията ми е заминала - ае са 60 кинта назад. Копеленца:)))


:)
Няма да влизам в подробности, само ще ти кажа, че вратите за доста българи там вече са затворени, след като са ги преценили. Аз ходя там ен-та година. Толкоз от мен.
Бекс, поздрави от мен - не знам точно какво те настройва така отрицателно към живота напоследък - дали "условията", в които бизнеса ни се развива или байганьовския тарикатлък на част от наемния работник. Не ми се говори за затворен кръг, но е факт, че излизайки навън, човек се чувства по друг начин. Най-малкото, ако търси различна почва от нашата, където не се котират познатите тарикатлъци.
Струва си да се помисли и върху това.
цитирай
148. ramone - :)
27.11.2012 13:52
angpiskova написа:
ramone написа:
angpiskova написа:
много от твърденията на Бекс са спорни, но аз съм безумно съгласна с този негов коментар:
"Разбира се, аз не се отказвам от тезата си, че за собственото си незавидно положение, са си виновни самите българи и никой друг. Виновни са заради завистта си, злорадството, тарикатлъка, омразата и Вселенското Отебаване на всякакви правила и норми".

По-горе, госпожата е написала, че е от журналистите, които са канени, там където пътуват, като уточнява, че "канени" означавало на пълни разноски (на поканилите).
Та имам въпрос към нея - теб, уважаема, затова ли те канят (на пълни разноски) - щото си завистлива, злорада, тарикат и си вселенски отебала секакви правила и норми?
п.с. батерията ми е заминала - ае са 60 кинта назад. Копеленца:)))


:)
Няма да влизам в подробности, само ще ти кажа, че вратите за доста българи там вече са затворени, след като са ги преценили. Аз ходя там ен-та година. Толкоз от мен.
Бекс, поздрави от мен - не знам точно какво те настройва така отрицателно към живота напоследък - дали "условията", в които бизнеса ни се развива или байганьовския тарикатлък на част от наемния работник. Не ми се говори за затворен кръг, но е факт, че излизайки навън, човек се чувства по друг начин. Най-малкото, ако търси различна почва от нашата, където не се котират познатите тарикатлъци.
Струва си да се помисли и върху това.

Мерси за отговора. Сега сфанах - сички сме мърльовци - само вие с Жорето не сте.
цитирай
149. kamosutrov - Рамоне, не се оплаквай! Ще напълниш единия от по-малко от двата си басейна
27.11.2012 13:53
ramone написа:
angpiskova написа:
много от твърденията на Бекс са спорни, но аз съм безумно съгласна с този негов коментар:
"Разбира се, аз не се отказвам от тезата си, че за собственото си незавидно положение, са си виновни самите българи и никой друг. Виновни са заради завистта си, злорадството, тарикатлъка, омразата и Вселенското Отебаване на всякакви правила и норми".

По-горе, госпожата е написала, че е от журналистите, които са канени, там където пътуват, като уточнява, че "канени" означавало на пълни разноски (на поканилите).
Та имам въпрос към нея - теб, уважаема, затова ли те канят (на пълни разноски) - щото си завистлива, злорада, тарикат и си вселенски отебала секакви правила и норми?
п.с. батерията ми е заминала - ае са 60 кинта назад. Копеленца:)))

с вода наполовина и си готов с батерията. Очевидно се нуждаеш от финансов съветник. Вземи който и да е от коментиралите, най-вече Пантелеев и Рустам. Те ще те убедят в много неща и най-вече, че си заслужават за експертното мнение 4 пъти стойността на батерията. Единия има и пищов, така че му поръчай 10 батерии. Ще ти ги достави, ако не влезе в престрелка с гардовете на магазина.
цитирай
150. анонимен - ramone ,
27.11.2012 14:00
моля те да не ми приписваш неща, които не съм казала.
Толкоз от мен, днес имам повечко работа...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: becksssss
Категория: Забавление
Прочетен: 322836
Постинги: 41
Коментари: 1071
Гласове: 860
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930