Постинг
27.08.2012 16:10 -
Уроците на Живота //GOOGLE ADSENSE - ИЗМАМНИЦИ И МАНИПУЛАТОРИ//
Автор: vostroto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 36412 Коментари: 62 Гласове:
Последна промяна: 12.12.2014 22:48
Прочетен: 36412 Коментари: 62 Гласове:
94
Последна промяна: 12.12.2014 22:48
.
Подарък от сърце (четвърта, последна час...
Една вечер в Операта, или как стана така...
Защо никой не пише за загубите ?
Една вечер в Операта, или как стана така...
Защо никой не пише за загубите ?
Смятам, че има предопределеност. Всичко в живота следва една сложна последователност, човек не може да избяга от собствената си съдба. Поздрави, vostroto!
цитирайБлагодаря за мнението, Душка! За мен твоето мнение е смело, и те поздравявам!
Задавам си някои въпроси... Може би е някаква частична форма все пак? Ако тази предопределеност е пълна, то тогава защо му е на Човекът да прави каквито и да е действия? Ако е за добро, Тя може да не позволи, ако е за лошо - също, или всичко това наобратно...:)
Поздрави!:)
цитирайЗадавам си някои въпроси... Може би е някаква частична форма все пак? Ако тази предопределеност е пълна, то тогава защо му е на Човекът да прави каквито и да е действия? Ако е за добро, Тя може да не позволи, ако е за лошо - също, или всичко това наобратно...:)
Поздрави!:)
http://erato7.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/07/06/sreshti-i-razdeli.976294
цитирайО да, споделям твоето мнение. Понякога не можем да променим нещо, което ни се случва, но можем да променим отношението си. Това е нашия избор. И от този избор зависи и по-нататъшната ни съдба. Хм, пак се разфилософствах.:))) Приятна вечер, vostroto!
цитирайerato7 написа:
http://erato7.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/07/06/sreshti-i-razdeli.976294
:)Приятелко!
Когато прочетох стихотворението ти, още тогава, се сетих за този случай, а и за други... Коментара ми беше, че е изпълнено с мъдрост. Но знаеш нали, колко сила изисква това поведение! Колко много съм се старал, и винаги ще се опитвам. Но признавам си, не мога като Него... Единствено мога да се опитвам..:)
Поздрави!:)
dushka написа:
О да, споделям твоето мнение. Понякога не можем да променим нещо, което ни се случва, но можем да променим отношението си. Това е нашия избор. И от този избор зависи и по-нататъшната ни съдба. Хм, пак се разфилософствах.:))) Приятна вечер, vostroto!
:)))Нищо, Душка, няма по-подходяща тема за философстване от тази:))) Да, така е, изборът... Наглед изглежда като да е нашите ръце, но... Но не е ли производна и той на произхода ни, потеклото ни, имах предвид постъпките, зависещи от характера, който е резултат на генома, и средата, в която сме израсли....:) Ееее, е минах те, може да си спокойна!:)))))
Приятна вечер и на теб!:)
Чертаем и то не всеки път там, където трябва. Най- безумно е, когато не чертаем, а драскаме както ни падне върху листа на живота и после се чудим защо картината или чертежа не е красив. А листът е само един...
Все ми се струва, че съдбата е като пунктирана рисунка от детска рисувателна книжка, а ние само съединяваме точките, някой дори оцветяват.:)
Поздрав, Вострото!:)
цитирайВсе ми се струва, че съдбата е като пунктирана рисунка от детска рисувателна книжка, а ние само съединяваме точките, някой дори оцветяват.:)
Поздрав, Вострото!:)
:)Колко красиво сравнение си дала, Монализа!:) Може би блажени са именно тези, които съединяват точките на Съдбата в "детската рисунка":)
А тези дето драскат безраборно сякаш са изоставени от Нея, вървят хаотично, и са като прокълнати. Пропиляват едиствения си шанс за хубава "рисунка" върху Листа... Но ако наистина са изоставени, то виновни ли са за това. което правят?...:)
Поздрави!:)
цитирайА тези дето драскат безраборно сякаш са изоставени от Нея, вървят хаотично, и са като прокълнати. Пропиляват едиствения си шанс за хубава "рисунка" върху Листа... Но ако наистина са изоставени, то виновни ли са за това. което правят?...:)
Поздрави!:)
Съдбата е нещо, което не се поддава на анализ приятелю! Не случайно е казано - неведоми са пътищата Господни!
Да, има някаква предопределеност, но и от нас зависи много. Понякога едно решение може да ни спаси живота, или напротив - да допринесе за нашето отправяне в небитието...
Определено позитивното мислене помага, човечността помага, смелостта помага...Съдбата помага на смелите и преследва слабите :)
Поздрави!
цитирайДа, има някаква предопределеност, но и от нас зависи много. Понякога едно решение може да ни спаси живота, или напротив - да допринесе за нашето отправяне в небитието...
Определено позитивното мислене помага, човечността помага, смелостта помага...Съдбата помага на смелите и преследва слабите :)
Поздрави!
:)Приятелю Спароток!
Склонен съм по-скоро да се съглася с теб, че не се поддава на анализ:) Всъщност аз не се и опитвам, но бях провокиран от тази случка, която ме наведе наистина на много размисли. Интересно ми е също така да видя мнението и на другите:).
Мисля, че ако един човек осъзнае в пълнота вярването в Съдбата, то това доста би го обезкуражило, нали? Или пък би "залегнал" основно на Нея. Зависи от човека. Волеви такъв би трябвало да бъде именно този, който вярва, че поне част от Съдбата му е в собствените му ръце...:) А най-лесно е за тези, дето не знаят нищо по тази тема:) На тях им изглежда със сигурност, че всичко е в техните ръце:)))
Поздрави, Спароток!:)
цитирайСклонен съм по-скоро да се съглася с теб, че не се поддава на анализ:) Всъщност аз не се и опитвам, но бях провокиран от тази случка, която ме наведе наистина на много размисли. Интересно ми е също така да видя мнението и на другите:).
Мисля, че ако един човек осъзнае в пълнота вярването в Съдбата, то това доста би го обезкуражило, нали? Или пък би "залегнал" основно на Нея. Зависи от човека. Волеви такъв би трябвало да бъде именно този, който вярва, че поне част от Съдбата му е в собствените му ръце...:) А най-лесно е за тези, дето не знаят нищо по тази тема:) На тях им изглежда със сигурност, че всичко е в техните ръце:)))
Поздрави, Спароток!:)
Хубаво е да можем да четем знаците, но не винаги ни се удава. Понякога избираме една посока, а пътят се оказва друг ... Изборът? - най - вероятно не го правим само ние, сами ние, рационално или интуитивно, или в нас нашепват гласовете на дедите ни, не знам, ... но винаги можем да изберем човещината и полета на мечтите си.
Поздрав за хубавата история, Вострото! :)
цитирайПоздрав за хубавата история, Вострото! :)
:)Мег... Със сугурност ни нашепват тези гласове, дори и да не ги чуваме. И вариантите от пътища и посоки са толкова много, и сложни. Но така ми хареса заключението ти, което в голяма степен ги избистря, и опростява - "винаги можем да изберем човещината и полета на мечтите си"! Пожелавам си го, пожелавам го на всеки!
Благодаря ти, че бе при мен, Мег!:)
Поздрави, и хубава лятна вечер!:)
цитирайБлагодаря ти, че бе при мен, Мег!:)
Поздрави, и хубава лятна вечер!:)
толкова лесно може да се скъса нишката
на живота... със всички последствия...
истински разказ... за тъжните неща
от живота... поздравявам те..
цитирайна живота... със всички последствия...
истински разказ... за тъжните неща
от живота... поздравявам те..
Привет, Мариники!
За съжаление, е много вярно, макар и да изглежда, че не е толкова лесно... В нашия край има една приказка "Таксерата остава винаги в живите", с която съм безкрайно съгласен. Страданията са най-вече за тях. Права си, разказът ми не е от най-веселите, но трябваше да го напиша, като предупредителен пример за внимание. Поради липса на време, закъснях.
Благодаря ти!:)
Поздрави и от мен!:)
цитирайЗа съжаление, е много вярно, макар и да изглежда, че не е толкова лесно... В нашия край има една приказка "Таксерата остава винаги в живите", с която съм безкрайно съгласен. Страданията са най-вече за тях. Права си, разказът ми не е от най-веселите, но трябваше да го напиша, като предупредителен пример за внимание. Поради липса на време, закъснях.
Благодаря ти!:)
Поздрави и от мен!:)
Все се каня да ги опиша, може би сега ще го направя. Изживяването е невероятно. Интересното е че в такъв момент паниката, страхът, изчезват. Като светкавица преминава мисъл, която ти подсказва действието, но не знаеш крайният изход. Него само съдбата го знае.
Лека вечер!
цитирайЛека вечер!
Няма нищо случайно в живота ни. Всичко е предопределено. И аз настръхнах, четейки написаното от теб.
Поздрави, Парашкев!
цитирайПоздрави, Парашкев!
17.
etyna -
Привет!
27.08.2012 22:38
27.08.2012 22:38
Баба Ванга беше казала, че това, което трябва за се случи, се случва.
Нека на теб е писано да се случва добро, заради доброто, което носиш и проявяваш!
цитирайНека на теб е писано да се случва добро, заради доброто, което носиш и проявяваш!
18.
анонимен -
А, ако беше отишъл на излета и се беше ...
27.08.2012 22:39
27.08.2012 22:39
А,ако беше отишъл на излета и се беше случило нещо доста по-неприятно,какво щяхме да тълкуваме тогава?Има много ,,начертани"събитийности,но ние с делата си подтикваме тази,която волево сме подтикнали да се ,,случи".
Поне, така твърди ,,И Джин"-древно китайска книга за постигане на съгласие със съдбата,за проникване в причините на скритото и явното и разкриване на природата на нещата:)
цитирайПоне, така твърди ,,И Джин"-древно китайска книга за постигане на съгласие със съдбата,за проникване в причините на скритото и явното и разкриване на природата на нещата:)
Хареса ми коментара на Спароток,че съдбата не подлежи на анализ. Тя е това,което се случва,докато си правим някакви планове. Все пак част от решенията са в наши ръце и не можем да бъдем безучастни наблюдатели!
Страшничка си е тази случка! Покрай нея,човекът си е дал сметка за истинските ценности в живота,за случайностите и знаците на съдбата! Всяко премеждие е някакъв урок!
Поздрави,разказвачо и прохладен ден! Тук валииии:)))
цитирайСтрашничка си е тази случка! Покрай нея,човекът си е дал сметка за истинските ценности в живота,за случайностите и знаците на съдбата! Всяко премеждие е някакъв урок!
Поздрави,разказвачо и прохладен ден! Тук валииии:)))
Няма нужда от много приказки.
:))
цитирай:))
breeze написа:
Все се каня да ги опиша, може би сега ще го направя. Изживяването е невероятно. Интересното е че в такъв момент паниката, страхът, изчезват. Като светкавица преминава мисъл, която ти подсказва действието, но не знаеш крайният изход. Него само съдбата го знае.
Лека вечер!
Лека вечер!
:)Здравейте, Breeze!
Интригуващ коментар!:) Ще ми бъде интересно да прочета тези случаи, вече със спокойствието, че развръзката им е била добра. Вашите случаи обаче мисля, че са по-различни, опасността е била непосредствено осезаема. Приличат ми на докторски, или рейнджърски ситуации, където има доста адреналин, и се случва интуитивните мисли да изпреварват разума, и разсъжденията:)
Благодаря, и хубав ден!:)
tota написа:
Няма нищо случайно в живота ни. Всичко е предопределено. И аз настръхнах, четейки написаното от теб.
Поздрави, Парашкев!
Поздрави, Парашкев!
Драго ми е, Ати!:)
Може би... Като се започне от старецът, който изпаднал в кома (намесва се съвсем странично лице), закарват го в болницата, после дежурният по болница безотговорно не се е явил там, защото миналата вечер препил (без коментар), затова извикват лекарката, която е половинка на потърпевшия...:) И това ако не е низ от случайности...
Благодаря ти!:)
Един хубав, слънчев ден ти желая!:)
etyna написа:
Баба Ванга беше казала, че това, което трябва за се случи, се случва.
Нека на теб е писано да се случва добро, заради доброто, което носиш и проявяваш!
Нека на теб е писано да се случва добро, заради доброто, което носиш и проявяваш!
Етина!:)
Благодаря ти от сърце за хубавите думи! Наистина, има много смисъл в казаното от Баба Ванга... Тя е била невероятно чувствителна жена, виждал съм я няколко пъти. Това нейно "трябва" , навежда на много размисъл. Когато при нея е отивал болен, тя го е изпращала не при който и да е, а точно при определен доктор. Винаги съм се питал защо, като оставим настрана това, че задължително трябва да е бил способен. Но способни има и други. Дали не е търсила най-подходящия "резонанс" за болния?
Поздрави!:)
[quote=анонимен]А,ако беше отишъл на излета и се беше случило нещо доста по-неприятно,какво щяхме да тълкуваме тогава?Има много ,,начертани"събитийности,но ние с делата си подтикваме тази,която волево сме подтикнали да се ,,случи".
Поне, така твърди ,,И Джин"-древно китайска книга за постигане на съгласие със съдбата,за проникване в причините на скритото и явното и разкриване на природата на нещата:)[/qu
Привет, Ан18!:)
Е да, и това е вярно - в планината е възможен всякакъв инцидент. И нещо като "лошо, за да не е по-лошо":). И макар, че главният герой обича излетите, движението, спортуването, е трябвало да остане, и да изживее тази случка. Може да е имал нужда от нея, да си "свери часовника", така да се каже:)
Благодаря ти, щом мога, ще потърся и информация за тази книга!
Поздрави!:)
цитирайПоне, така твърди ,,И Джин"-древно китайска книга за постигане на съгласие със съдбата,за проникване в причините на скритото и явното и разкриване на природата на нещата:)[/qu
Привет, Ан18!:)
Е да, и това е вярно - в планината е възможен всякакъв инцидент. И нещо като "лошо, за да не е по-лошо":). И макар, че главният герой обича излетите, движението, спортуването, е трябвало да остане, и да изживее тази случка. Може да е имал нужда от нея, да си "свери часовника", така да се каже:)
Благодаря ти, щом мога, ще потърся и информация за тази книга!
Поздрави!:)
scarlety написа:
Хареса ми коментара на Спароток,че съдбата не подлежи на анализ. Тя е това,което се случва,докато си правим някакви планове. Все пак част от решенията са в наши ръце и не можем да бъдем безучастни наблюдатели!
Страшничка си е тази случка! Покрай нея,човекът си е дал сметка за истинските ценности в живота,за случайностите и знаците на съдбата! Всяко премеждие е някакъв урок!
Поздрави,разказвачо и прохладен ден! Тук валииии:)))
Страшничка си е тази случка! Покрай нея,човекът си е дал сметка за истинските ценности в живота,за случайностите и знаците на съдбата! Всяко премеждие е някакъв урок!
Поздрави,разказвачо и прохладен ден! Тук валииии:)))
:)Приятелко, добре дошла!:)
Да, мнението на Спароток е близо и до моето.
Разсмя ме с "Тя е това,което се случва,докато си правим някакви планове", представих си как ние долу като мравки се мъчим да мъкнем сламки, а Тя отгоре се усмихва снизходително:)))
Права си за случката, и за това, че героят със сигурност си е дал сметка за доста неща. Бъди сигурна, че този урок му е подействал много отрезвително...:)
Приятелче Скали, благодаря ти! Ако вече се е разхладило достатъчно при вас, то ти желая дъждът да спре, но да ти върви по вода, денят ти да е с много слънце, успех, и настроение!:)))
пп А при нас само леко се разхлади, но няма капка дъжд:)
kite333 написа:
Няма нужда от много приказки.
:))
:))
:)Хей, Кейти! Приятно ми е!:)
Само една дума, но съдържа тонове мъдрост. Много рядко са тези, на които не би повлияла!
Благодаря ти!:) Поздрави!:)
Просто имаш силен инстинкт за самосъхранение и винаги се вслушвай във вътрешншят си глас...:)
цитирайПоздрав с Недялко Йорданов
ПЕСЕН ЗА ДОБРОТО
Когато си беден, когато си слаб,
когато трепериш за късчето хляб,
когато отвсякъде, кой както свари
препъва те с крак и ти удря шамари-
недей се отчайва, недей се навежда,
не си позволявай да губиш надежда,
Защото,макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
Какво е охолство, какво са пари
пред светлата участ да бъдем добри!
Когато в сърцето ти гняв се надига
кажи си наум кротко думата СТИГА
и вярвай, че пак ще спечели двубоя
със лошите думи усмивката твоя.
Защото, макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
цитирайПЕСЕН ЗА ДОБРОТО
Когато си беден, когато си слаб,
когато трепериш за късчето хляб,
когато отвсякъде, кой както свари
препъва те с крак и ти удря шамари-
недей се отчайва, недей се навежда,
не си позволявай да губиш надежда,
Защото,макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
Какво е охолство, какво са пари
пред светлата участ да бъдем добри!
Когато в сърцето ти гняв се надига
кажи си наум кротко думата СТИГА
и вярвай, че пак ще спечели двубоя
със лошите думи усмивката твоя.
Защото, макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
29.
анонимен -
Санде: Не може да се коментира, нямам коментар ...
28.08.2012 15:27
28.08.2012 15:27
А и не е нужен.
Това са чудеса. Причудливите игри на Съдбата.
Поздрави!
цитирайТова са чудеса. Причудливите игри на Съдбата.
Поздрави!
dolsineq написа:
Просто имаш силен инстинкт за самосъхранение и винаги се вслушвай във вътрешншят си глас...:)
Добре дошла, Долсинея!:) Благодаря ти!
Винаги се вслушвам във вътрешния си глас!:) Но кой от нас не е така?
Инстинкт казваш, и защо не. Ако подсъзнанието ни "разиграе" светкавично няколко хода напред (естествено без участието на разума, и разсъдъка ни), като в шаха, "анализира" възможните варианти за развитието на дадена ситуация, и праща правилните импулси за следващата ни реакция, действие, и т.н...:)
Поздрави, и хубав ден!:)
1001usmivki написа:
Поздрав с Недялко Йорданов
ПЕСЕН ЗА ДОБРОТО
Когато си беден, когато си слаб,
когато трепериш за късчето хляб,
когато отвсякъде, кой както свари
препъва те с крак и ти удря шамари-
недей се отчайва, недей се навежда,
не си позволявай да губиш надежда,
Защото,макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
Какво е охолство, какво са пари
пред светлата участ да бъдем добри!
Когато в сърцето ти гняв се надига
кажи си наум кротко думата СТИГА
и вярвай, че пак ще спечели двубоя
със лошите думи усмивката твоя.
Защото, макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
ПЕСЕН ЗА ДОБРОТО
Когато си беден, когато си слаб,
когато трепериш за късчето хляб,
когато отвсякъде, кой както свари
препъва те с крак и ти удря шамари-
недей се отчайва, недей се навежда,
не си позволявай да губиш надежда,
Защото,макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
Какво е охолство, какво са пари
пред светлата участ да бъдем добри!
Когато в сърцето ти гняв се надига
кажи си наум кротко думата СТИГА
и вярвай, че пак ще спечели двубоя
със лошите думи усмивката твоя.
Защото, макар да е жилаво злото,
в човека все пак побеждава доброто!
Благодаря ти за поздрава, 1001 Усмивки!:)
Хубаво, мъдро стихотворение! Досега не знаех за него.
Най-добри пожелания!:)
анонимен написа:
А и не е нужен.
Това са чудеса. Причудливите игри на Съдбата.
Поздрави!
Това са чудеса. Причудливите игри на Съдбата.
Поздрави!
:)Санде, зарадва ме с посещението си!
Наистина, "без коментар" :). Неслучайно го публикувах, защото и аз съм така:)
Какво ни остава, освен да ги приемем тези причудливи игри... Със всичките им чудеса, плюсове, и минуси. Като децата, които приемат всичко случващо се около тях, за нормално:) Не сме ли и ние едни такива деца, в Нейните ръце...:)
Благодаря ти Санде!
Поздрави!:)
може да ни удави в шепа вода и да ни спаси от унищожителен порой.Може да вземеш обемен и труден изпит за който слабо си се подготвил и да те препъне на друг за който просто не се съмняваш ,че ще имаш проблем и се чувстваш готов.За да се изпълни вероятно писаната ти съдба трябва да се случат дадени неща.Понякога това граничи с чудо но трябва да вярваме на инстинкта си и да не се опитваме да правим нещата на всяка цена щом явно ни е отреден друг път.Може би сме част от още по-голям план който обхваща не едно поколение и на нас се е паднало просто да подготвим условията или да създадем след някое поколение точно нужните хора .Не звучи много утешително ако просто ни е отредена тази роля а нашите собствени стремежи и планове се провалят като по чудо.
цитирайПодкрепям мнението на Sporotок! Всеки от нас си има по нещо "драснато",както обичаше да казва моята баба! Но, ако е така, защо ни е даден живота?
Песимистично ми звучи!И обречено..
Човек се ражда, за да развива и проявява най- хубавото и най-доброто от себе си.Най-общо казано.
цитирайПесимистично ми звучи!И обречено..
Човек се ражда, за да развива и проявява най- хубавото и най-доброто от себе си.Най-общо казано.
Привет, приятелю!
,,,,........знаковите събития в Живота, не бива да се подценяват. "
Една стара поговорка гласи:Когато съдбата хвърли нож срещу теб,има два начина да го хванеш,или за острието,или за дръжката!Хванеш ли ножа за острието,то може и да те пореже,и да те нарани!Но ако го хванеш за дръжката,можеш да го използваш,за да си проправиш път напред!Когато се изправиш пред голямо препятствие,хвани го за дръжката.............Или просто съдба........
Поздравления и благодарности за чудесния разказ!:)
цитирай,,,,........знаковите събития в Живота, не бива да се подценяват. "
Една стара поговорка гласи:Когато съдбата хвърли нож срещу теб,има два начина да го хванеш,или за острието,или за дръжката!Хванеш ли ножа за острието,то може и да те пореже,и да те нарани!Но ако го хванеш за дръжката,можеш да го използваш,за да си проправиш път напред!Когато се изправиш пред голямо препятствие,хвани го за дръжката.............Или просто съдба........
Поздравления и благодарности за чудесния разказ!:)
starotomagare написа:
може да ни удави в шепа вода и да ни спаси от унищожителен порой.Може да вземеш обемен и труден изпит за който слабо си се подготвил и да те препъне на друг за който просто не се съмняваш ,че ще имаш проблем и се чувстваш готов.За да се изпълни вероятно писаната ти съдба трябва да се случат дадени неща.Понякога това граничи с чудо но трябва да вярваме на инстинкта си и да не се опитваме да правим нещата на всяка цена щом явно ни е отреден друг път.Може би сме част от още по-голям план който обхваща не едно поколение и на нас се е паднало просто да подготвим условията или да създадем след някое поколение точно нужните хора .Не звучи много утешително ако просто ни е отредена тази роля а нашите собствени стремежи и планове се провалят като по чудо.
:)О, да , и още как, нищо не е дадено... Интересно мнение! Прозвуча ми и малко така - ако "улесним" пътя на съдбата си, т.е., да не настояваме излишно в дадени ситуации, и не искаме повече от това, което сме, да има нещо общо с прословутият "мир със себе си", получаваме душевен комфорт, давайки зелена светлина на нашата роля в Големият план?:)
Благодаря ти! Поздрави, и хубав ден!:)
miaa написа:
Подкрепям мнението на Sporotок! Всеки от нас си има по нещо "драснато",както обичаше да казва моята баба! Но, ако е така, защо ни е даден живота?
Песимистично ми звучи!И обречено..
Човек се ражда, за да развива и проявява най- хубавото и най-доброто от себе си.Най-общо казано.
Песимистично ми звучи!И обречено..
Човек се ражда, за да развива и проявява най- хубавото и най-доброто от себе си.Най-общо казано.
Привет, Миа!
Бабите са добри, и мъдри:)
Надявам се прятелко, тази тема, да не предизвиква песимизъм. Трябва да вярваме в себе си, така може би всъщност вярваме и в Съдбата си.
Да вярваме, че животът ни има смисъл, дори и да не го забелязваме, а и едва ли точно ние сме "компетентните лица" за това... Без да предполагаме, ние също даваме живот, по всевъзможни начини, дори и поливайки едно цвете, или усмивка при поздрав с разминаване със съседа, да речем:). Всичко позитивно.
Когато ни се случи нещо лошо, виждаме, и осъзнаваме по-добре добрите неща, учим се да ги ценим. Ако разглеждаме подобни моменти като "уроци", като необходимо зло, черното, което откроява по-добре бялото, то мисля, че бихме излезли от тях по-силни, по-добри, и по-полезни за себе си, и близките до нас хора...:) Ух, че се разфилософстваах:)))
Благодаря ти, Миа, беше ми много драго!:)
ivankalilova написа:
Привет, приятелю!
,,,,........знаковите събития в Живота, не бива да се подценяват. "
Една стара поговорка гласи:Когато съдбата хвърли нож срещу теб,има два начина да го хванеш,или за острието,или за дръжката!Хванеш ли ножа за острието,то може и да те пореже,и да те нарани!Но ако го хванеш за дръжката,можеш да го използваш,за да си проправиш път напред!Когато се изправиш пред голямо препятствие,хвани го за дръжката.............Или просто съдба........
Поздравления и благодарности за чудесния разказ!:)
,,,,........знаковите събития в Живота, не бива да се подценяват. "
Една стара поговорка гласи:Когато съдбата хвърли нож срещу теб,има два начина да го хванеш,или за острието,или за дръжката!Хванеш ли ножа за острието,то може и да те пореже,и да те нарани!Но ако го хванеш за дръжката,можеш да го използваш,за да си проправиш път напред!Когато се изправиш пред голямо препятствие,хвани го за дръжката.............Или просто съдба........
Поздравления и благодарности за чудесния разказ!:)
:)Приятелко, здравей!:) Бързам да ти отговоря, защото тъкмо бях написал коментара ми за теб, токът спря, и се загуби. Как да тълкувам тава сега?:))) Нека е една закачка на Съдбата, хайде:)))
Харесах много поговорката, чудесен избор! Тя говори толкова много, че е трудно да се допълни нещо! Дано я осъзнаем в цялата й пълнота!
Благодаря ти аз, Ваня, че бе при мен!:)
Поздрави!:)
А не използваме ли съдбата като извинение? Май е по-лесно да приемем, че става каквото ни е писано, отколкото сами да си напишем сценария. Но че има знаци, които е добре да не подминаваме, вярно е.
Знаеш ли, приятел, в теория на системите има един основополагащ принцип - до едно и също равновесно състояние може да се стигне по различни пътища. Аз мисля, че там е отговорът - ние сме мислещи системи, трябва да можем да си избираме бърз, кратък и умен път.
Поздрави за хубавия разказ! Извън философския смисъл, не различаваш ли наркоманите?
цитирайЗнаеш ли, приятел, в теория на системите има един основополагащ принцип - до едно и също равновесно състояние може да се стигне по различни пътища. Аз мисля, че там е отговорът - ние сме мислещи системи, трябва да можем да си избираме бърз, кратък и умен път.
Поздрави за хубавия разказ! Извън философския смисъл, не различаваш ли наркоманите?
Чайче, здравей!:)
Има голяма доза истина. Знаеш ли колко често го чувам това - "Виждаш ли - така му (й) е било писано - затова , яж си, пий си, и си носи новите дрехи!". Повечето хора са убедени, че каквото и да правят, всичко се диктува от "Там Горе"...
Хареса ми идеята ти за "мислещите системи" - бързо, кратко, и умно:)
Колко хубаво би било, този начин да е по възможностите на всеки!
Наркомани са ми идвали иначе доста пъти, и съм ги "засичал" , но не мога да кажа, че съм експерт, де. По принцип не са агресивни, по-скоро са за съжаление......
Благодаря ти!
Хубави почивни дни!:)
цитирайИма голяма доза истина. Знаеш ли колко често го чувам това - "Виждаш ли - така му (й) е било писано - затова , яж си, пий си, и си носи новите дрехи!". Повечето хора са убедени, че каквото и да правят, всичко се диктува от "Там Горе"...
Хареса ми идеята ти за "мислещите системи" - бързо, кратко, и умно:)
Колко хубаво би било, този начин да е по възможностите на всеки!
Наркомани са ми идвали иначе доста пъти, и съм ги "засичал" , но не мога да кажа, че съм експерт, де. По принцип не са агресивни, по-скоро са за съжаление......
Благодаря ти!
Хубави почивни дни!:)
"Знаковите събития в живота не бива да се подценяват"...
Особено, когато ни карат да го преосмисляме за истински стойностните и важните ни неща.
Happy end. Както винаги при теб. С вяра и надежда.
Поздравления, другарче! И пълна с обич вечер :):):)
цитирайОсобено, когато ни карат да го преосмисляме за истински стойностните и важните ни неща.
Happy end. Както винаги при теб. С вяра и надежда.
Поздравления, другарче! И пълна с обич вечер :):):)
Приятелко Мин, така приятно ме изненада!:)
Не се учудвам на чувствителността ти, майсторке на поезията!:) Наистина, права си. С какво би трябвало да се измерва животът на един човек? Едва ли сивотата на битовизма ще спре дъха му, и ще му остави спомени. Истински стойностните неща са други, но се случва неволно да ги забрави, увлечен в инерцията на злободневието. И тогава, случайно, или не, му се появяват знаци...
От къде са те? Може би от там, където наистина знаят цената на живота, на всяка една минута от него...:) От Нея .
Благодаря ти!:) Сърдечни поздрави, Мин!:) Хубава и спокойна нощ!:)
цитирайНе се учудвам на чувствителността ти, майсторке на поезията!:) Наистина, права си. С какво би трябвало да се измерва животът на един човек? Едва ли сивотата на битовизма ще спре дъха му, и ще му остави спомени. Истински стойностните неща са други, но се случва неволно да ги забрави, увлечен в инерцията на злободневието. И тогава, случайно, или не, му се появяват знаци...
От къде са те? Може би от там, където наистина знаят цената на живота, на всяка една минута от него...:) От Нея .
Благодаря ти!:) Сърдечни поздрави, Мин!:) Хубава и спокойна нощ!:)
43.
анонимен -
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
10.09.2012 22:50
10.09.2012 22:50
"Човек, който желае настойчиво нещо, ще принуди съдбата да отстъпи." — Лермонтов
„Amor fati (любов към съдбата) - това е моята най-съкровена природа.“ — Ницше
„Природата ни дава достойнства, съдбата ги превръща в дела.“ — Ларошфуко
„Съдбата обръща всичко в полза на онези, които покровителства.“ — Ларошфуко
„Съдбата поправя много от недостатъците ни, които разумът не би могъл да поправи.“ — Ларошфуко
цитирай„Amor fati (любов към съдбата) - това е моята най-съкровена природа.“ — Ницше
„Природата ни дава достойнства, съдбата ги превръща в дела.“ — Ларошфуко
„Съдбата обръща всичко в полза на онези, които покровителства.“ — Ларошфуко
„Съдбата поправя много от недостатъците ни, които разумът не би могъл да поправи.“ — Ларошфуко
Има още много сентенции, и мъдри мисли на велики хора, които недвусмислено сочат, че НЕ ВСИЧКО Е В НАШИТЕ РЪЦЕ. Това е най-нормалното нещо, разбира се. Моето мнение е същото, и неслучайно не се изказвам категорично по темата на постинга. Написах историята като страничен наблюдател, без да правя никакви внушения, или пък убеждения.
Да твърдиш, че всичко в живота ти, е в твоите ръце, е меко казано, смешно! То е все едно да кажеш, примерно, че ако близък човек ти е починал (да не дава Господ) от тежка неизлечима болест, то ти си могъл да го спасиш... , но не си... - мога да изброя още хиляди примери. А страданието от загубата му какво е? Не влиза ли то в съдбата ти, или е нещо между другото?
Моля ви, така и така се опитвате да давате акъл (вие си знаете кои сте) - поне мислете по-трезво, и обективно, преди да пишете.
Уважавам мнението ви, но не го споделям.
(по повод на няколкото пуснати постинга, имащи цел да ме опровергават:))
цитирайДа твърдиш, че всичко в живота ти, е в твоите ръце, е меко казано, смешно! То е все едно да кажеш, примерно, че ако близък човек ти е починал (да не дава Господ) от тежка неизлечима болест, то ти си могъл да го спасиш... , но не си... - мога да изброя още хиляди примери. А страданието от загубата му какво е? Не влиза ли то в съдбата ти, или е нещо между другото?
Моля ви, така и така се опитвате да давате акъл (вие си знаете кои сте) - поне мислете по-трезво, и обективно, преди да пишете.
Уважавам мнението ви, но не го споделям.
(по повод на няколкото пуснати постинга, имащи цел да ме опровергават:))
Хубав пост!
Лоша случка ти се е случила - чудо и щастие е,че всичко се е разминало!
Аз тотално вярвам(знам),че в определени ситуации в живота,нещо там горе подрежда нещата за нас стъпка по стъпка,за добро!
цитирайЛоша случка ти се е случила - чудо и щастие е,че всичко се е разминало!
Аз тотално вярвам(знам),че в определени ситуации в живота,нещо там горе подрежда нещата за нас стъпка по стъпка,за добро!
Благодаря ти, Гоби! Тази случка всъщност беше доста по-неприятна... Написах я със някои съкращения, без всичките ругатни на "клиента", и т.н. ...
Според това, което ми сподели, мисля, че ти имаш вяра в себе си, и притежаваш позитивно мислене. Радвам се!:) А аз напоследък все повече вярвам в значението на това което ми се случва, независимо какво е. Имам и още една случка, доста странна... или може би не:), когато мога, ще я разкажа.
Поздрави!:)
цитирайСпоред това, което ми сподели, мисля, че ти имаш вяра в себе си, и притежаваш позитивно мислене. Радвам се!:) А аз напоследък все повече вярвам в значението на това което ми се случва, независимо какво е. Имам и още една случка, доста странна... или може би не:), когато мога, ще я разкажа.
Поздрави!:)
47.
анонимен -
Neveroqten si!Pishesh mnogo hu...
20.09.2012 20:10
20.09.2012 20:10
Neveroqten si!Pishesh mnogo hubavo no mnogo rqdko...
Do novi sreshti!
цитирайDo novi sreshti!
Благодаря ти, ан47!:)
Пописвам когато имам време, а тази година определено ми беше много заето...:)
Заповядай пак!:)
цитирайПописвам когато имам време, а тази година определено ми беше много заето...:)
Заповядай пак!:)
От известно време се каня да прочета разказа ти.
Прочетох го сега.
Опитах се да разчета и знаците на Съдбата, която понякога си прави шеги с нас, понякога ни изпитва.
Не всичко е предопределено, но не и всичко е някакво случайно съвпадение.
Мисля си, че ние сами можем до някаква степен да направляваме Съдбата, но не изключвам и:"каквото е писано на глава, не отива на камък".
Мисля си, че в този случай е предотвратена по-голяма неприятност, но всъщност това са само предположения.
Поздрави и хубава вечер!
цитирайПрочетох го сега.
Опитах се да разчета и знаците на Съдбата, която понякога си прави шеги с нас, понякога ни изпитва.
Не всичко е предопределено, но не и всичко е някакво случайно съвпадение.
Мисля си, че ние сами можем до някаква степен да направляваме Съдбата, но не изключвам и:"каквото е писано на глава, не отива на камък".
Мисля си, че в този случай е предотвратена по-голяма неприятност, но всъщност това са само предположения.
Поздрави и хубава вечер!
Привет, Катан!:)
Приятелко, така приятно ме изненада!:) Да си призная, мислех, че няма да коментираш този постинг.
В един момент реших, че може би не съм се изразил ясно, че може би бе грешка да не изкажа твърдо собствено мнение, а когато има празнини в изразяването, всеки ги запълва по свой собствен начин... и тогава може да стане недоразумение.
Но както вече казах, не искам да напрапвам на никой какво мисля аз, не само че едва ли съм достатъчно компетентен, но и затова всеки сам да направи своите изводи.
Искам обаче да уточня нещо - ако някой е решил, че с предупреждението, което съдържа разказът, се опитвам да правя внушения за недоверие в хората, много се е объркал! Още тагава, когато се случи този инцидент, реших, че не е лошо да го опиша, за да се има едно наум, и да се внимава. Нищо повече. Само едно наум, за добро. Нека това го разберат тук, и да не бързат да ме съдят:)
Имах го усещането, че ще се появят съдници...:) Но въпреки всичко бях твърдо решен да го опиша така, както се е случило!
И нека в края на краищата да допълня, за да няма недоразумения -
ВЯРВАЙТЕ В ХОРАТА, ако искате с едно наум, ако искате безрезервно, ако искате, не вярвайте! Изберете сами!
..................................
Приятелко, съгласен съм с теб, че няма нищо случайно, и че тази неприятност може би е предотвратила някаква много по-голяма, няма никога да разберем, но до този извод навежда и фактът, че всичко свърши добре. Тези случайности, някак ми приличат като на необходимости...:)
Благодаря ти! Един прекрасен, слънчев есенен ден ти желая, и успешна седмица!
цитирайПриятелко, така приятно ме изненада!:) Да си призная, мислех, че няма да коментираш този постинг.
В един момент реших, че може би не съм се изразил ясно, че може би бе грешка да не изкажа твърдо собствено мнение, а когато има празнини в изразяването, всеки ги запълва по свой собствен начин... и тогава може да стане недоразумение.
Но както вече казах, не искам да напрапвам на никой какво мисля аз, не само че едва ли съм достатъчно компетентен, но и затова всеки сам да направи своите изводи.
Искам обаче да уточня нещо - ако някой е решил, че с предупреждението, което съдържа разказът, се опитвам да правя внушения за недоверие в хората, много се е объркал! Още тагава, когато се случи този инцидент, реших, че не е лошо да го опиша, за да се има едно наум, и да се внимава. Нищо повече. Само едно наум, за добро. Нека това го разберат тук, и да не бързат да ме съдят:)
Имах го усещането, че ще се появят съдници...:) Но въпреки всичко бях твърдо решен да го опиша така, както се е случило!
И нека в края на краищата да допълня, за да няма недоразумения -
ВЯРВАЙТЕ В ХОРАТА, ако искате с едно наум, ако искате безрезервно, ако искате, не вярвайте! Изберете сами!
..................................
Приятелко, съгласен съм с теб, че няма нищо случайно, и че тази неприятност може би е предотвратила някаква много по-голяма, няма никога да разберем, но до този извод навежда и фактът, че всичко свърши добре. Тези случайности, някак ми приличат като на необходимости...:)
Благодаря ти! Един прекрасен, слънчев есенен ден ти желая, и успешна седмица!
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ, БЛАГОДАРЯ!
цитирай:)Благодаря ти аз, Певеца!
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Съгласна съм с теб, че всеки сам трябва да направи изводите си не само в този случай, а въобще.
Иначе става като едно време:).
Много хора оправдават действия и постъпки със СИЛАТА НА СЪДБАТА - :)
Да сме добри и добронамерени, да правим добро или това, които искаме да ни правят на нас, дори с едно на ум е нещо много хубаво.
Усмихнах се на "необходимостите":).
На няколко места съм писала, че в науката СЛУЧАЙНОСТ се обясняваше като среща на две НЕОБХОДИМОСТИ.
Поздрави, приятелю!
цитирайИначе става като едно време:).
Много хора оправдават действия и постъпки със СИЛАТА НА СЪДБАТА - :)
Да сме добри и добронамерени, да правим добро или това, които искаме да ни правят на нас, дори с едно на ум е нещо много хубаво.
Усмихнах се на "необходимостите":).
На няколко места съм писала, че в науката СЛУЧАЙНОСТ се обясняваше като среща на две НЕОБХОДИМОСТИ.
Поздрави, приятелю!
"Много хора оправдават действия и постъпки със СИЛАТА НА СЪДБАТА - :)"
Така е, непрекъснато го чувам, и самата интонация при изричането повече ме кара да трепвам, отколкото думите...
Тази случка, приятелко, ме "разсъни" от "дрямката" която явно си е неизбежна с течение на времето, и след нея промених няколко неща, които бях позанемарил. Сякаш е трябвало да се случи, като горчив хап, но не винаги неприятното е вредно...:)
Благодаря ти за хубавия коментар!:)
Поздрави!:)
цитирайТака е, непрекъснато го чувам, и самата интонация при изричането повече ме кара да трепвам, отколкото думите...
Тази случка, приятелко, ме "разсъни" от "дрямката" която явно си е неизбежна с течение на времето, и след нея промених няколко неща, които бях позанемарил. Сякаш е трябвало да се случи, като горчив хап, но не винаги неприятното е вредно...:)
Благодаря ти за хубавия коментар!:)
Поздрави!:)
Не трябва да подминаваме знаците на съдбата, Vostroto.
И понякога подобни случки ни вадят от дълбока дрямка, за да оценим важните неща...
Поздрави!
цитирайИ понякога подобни случки ни вадят от дълбока дрямка, за да оценим важните неща...
Поздрави!
Привет, Скарлет, така се радвам на посещението ти!:)
:)То "задрямването" в дадени аспекти изглежда, че при всички е неизбежно, самото ежедневие, изпълнено с безброй задачки, и проблеми, предразполага към него... Да се надяваме само да не е прекалено дълбоко, и да е преодолимо:) И да не забравяме децата, любимия, родителите, близките, приятелите, любовта, щастието:).
Благодаря ти! Хубави почивни дни!:)
цитирай:)То "задрямването" в дадени аспекти изглежда, че при всички е неизбежно, самото ежедневие, изпълнено с безброй задачки, и проблеми, предразполага към него... Да се надяваме само да не е прекалено дълбоко, и да е преодолимо:) И да не забравяме децата, любимия, родителите, близките, приятелите, любовта, щастието:).
Благодаря ти! Хубави почивни дни!:)
Животът ни ги поднася най-различни - важното е да се справим... и да продължим напред...
цитирайПриятелко, права си! Подобен род случки си имат и добрата страна - да ни поддържат във форма:) Представяш ли си каква сивота щеше да е, ако всичко ни беше идеално?:) Дали тогава нямаше да ни хрумват идеи като тези на Баумгартнер?:)))...
Поздрави, и благодаря!
цитирайПоздрави, и благодаря!
Има неща, които не можем да конкролираме. Наистина много зависи какво ни е подготвила съдбата!
цитирайНеслучайно съществува думата "съдба"... Според мен Съдбата е факторът, който прави разликата между "битие", и "живот".
Благодаря ти!
цитирайБлагодаря ти!
"Знаковите събития в Живота, не бива да се подценяват. "
цитирайПривет, приятелко! Радвам се на посещението ти, и ти благодаря!
цитирайТърсене
Блогрол
1. Изрично ЗАБРАНЕНО за Google Adsense ! ________________________ РЕКЛАМИ ОТ VOSTROTO ________________________ . .
2. МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА "ИЛАН" -- ЗАЕДНО С ИДЕИ, И ГРИЖА ЗА ЖИВОТА ! _______________________
3. Галерия Берковица – Етнографски музей и къща музей на Иван Вазов _________________________
4. ТЕХНОМИКС - НИЕ МИСЛИМ ЗА ВАС ! ТЕЛЕВИЗОРИ, ЕЛЕКТРОНИКА, ДОМАКИНСКИ УРЕДИ, АВТОМАТИ, ПРОМОЦИИ ________________________
5. СТРОИТЕЛНА ФИРМА "ВИДИРА" - гр. БЕРКОВИЦА - ПРОИЗВЕДЕНО В БЪЛГАРИЯ ЗА ВЪЛГАРИТЕ ________________________
6. Спортен и туристически магазин "Яко" - Мисли различно! _________________________
7. Онлайн библиотека "e-book BG". Заповядайте при нас! _______________________
8. БИО (ЕКОЛОГИЧЕН) ОНЛАЙН МАГАЗИН "ORGANIC" - Good For Nature - Good For You ________________________
9. TOMIL HERB - Herbal Pills From Bulgaria ________________________
10. Помощ за деца с редки болести ________________________
2. МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА "ИЛАН" -- ЗАЕДНО С ИДЕИ, И ГРИЖА ЗА ЖИВОТА ! _______________________
3. Галерия Берковица – Етнографски музей и къща музей на Иван Вазов _________________________
4. ТЕХНОМИКС - НИЕ МИСЛИМ ЗА ВАС ! ТЕЛЕВИЗОРИ, ЕЛЕКТРОНИКА, ДОМАКИНСКИ УРЕДИ, АВТОМАТИ, ПРОМОЦИИ ________________________
5. СТРОИТЕЛНА ФИРМА "ВИДИРА" - гр. БЕРКОВИЦА - ПРОИЗВЕДЕНО В БЪЛГАРИЯ ЗА ВЪЛГАРИТЕ ________________________
6. Спортен и туристически магазин "Яко" - Мисли различно! _________________________
7. Онлайн библиотека "e-book BG". Заповядайте при нас! _______________________
8. БИО (ЕКОЛОГИЧЕН) ОНЛАЙН МАГАЗИН "ORGANIC" - Good For Nature - Good For You ________________________
9. TOMIL HERB - Herbal Pills From Bulgaria ________________________
10. Помощ за деца с редки болести ________________________